رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عکس/ نجاستِ روسی در سنگر دشمن بعثی

4:00 - 18 شهريور 1394
کد خبر: ۷۴۵۸۰
خبرگزاری میزان - توجه کنید، جوان رزمنده، این سند تاریخی را با تکه کاغذی به دست گرفته است تا دستش مستقیما با شیشه‌ی مشروب تماس نداشته باشد.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از مشرق؛ تصویری که پیش رو دارید، احتمالا اواسط سال 1360شمسی در جبهه ی خوزستان به ثبت رسیده است. رزمنده‌ای بسیجی،یک بطری مشروب الکلی روسی را که از وسایل دشمن بعثی پیدا کرده، به سمت دوربین گرفته است. توجه کنید، رزمنده‌ی بسیجی، این سند تاریخی را با تکه کاغذی به دست گرفته است تا دستش مستقیما با شیشه‌ی مشروب تماس نداشته باشد.


عکس/ نجاستِ روسی در سنگر دشمن بعثی

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



رامـــــــــین
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
درود بر رزمندگان ایرانی.یاد امام و شهدا را با صلوات یاد کنیم. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
افرین بر آن نسل غیور ووفادار
خاطره يك رزمنده
|
-
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
در عمليات بدر وقتي به خاكريز دشمن رسيده بوديم و از سيم خاردار مابين آب و خشكي عبور ميكرديم متوجه دو عراقي شدم كه به سر پست يعني سنگر كناري ما آمدند و به نظر ميرسيد كه مست بودند و اسلحه من هم چون در گل فرو رفته بود قابل كار كردن نبود و درآن لحظه آن دو متوجه ما نشدند و وارد سنگر شدند و من كه پيش از آن مبهوت شده بودم بلا فاصله توانستم فرياد كنم و از هم رزمان كه در جلو آن سنگر بودند و بي خبر بگويم كه عراقي وارد سنگر شده تا با نارنجك قبل از هر گونه اقدامي به درك واصلشان كنند و خدا را شكر پيش از آن آيه وجعلنا... را خوانده بودم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *