توسعه هر نظام نیازمند توسعه نظام حقوقی مدرن و توسعه یافته است

10:22 - 05 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۶۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: توسعه هر نظام نیازمند توسعه نظام حقوقی مدرن و توسعه یافته است چرا که نظام حقوقی کارآمد تضمین کننده بخش عظیمی از آرامش جامعه است.
- در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز کرمانشاه و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی از قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان کرمانشاه تجلیل بعمل آمد.

 توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه قدردانی از نیرو‌های کارآمد و حفظ و ترغیب آن‌ها از اولویت‌های بوده است خاطر نشان کرد:پیشرفت یک جامعه منوط به توسعه منابع انسانی تحصیلکرده، با انگیزه، متخصص و پایبند به ارزش‌های اسلامی و ملی است. واضح است این نیرو با این خصوصیات باید ترغیب شود و از خدمات ایشان تجلیل بعمل آید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه یک انسجام درونی در مجموعه قضایی استان حاکم است و همچنان که ما از بدو ورود تأکید کرده ایم که همه افراد را می‌بینیم و از پیشنهادات همکاران استفاده می‌کنیم به اذعان خود همکاران همین شیوه سبب ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف در میان همکاران شده است.

توسلی زاده افزود: خوشبختانه رویه مردم مدارانه‌ای بر دادگستری استان کرمانشاه حاکم شده است و همه برآنند گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توسعه نظام نیازمند توسعه نظام حقوقی پیشرفته است گفت: توسعه هر نظام نیازمند توسعه نظام حقوقی مدرن و توسعه یافته است چرا که نظام حقوقی کارآمد تضمین کننده بخش عظیمی از آرامش جامعه است.

لازم به ذکر است در این مراسم از  علی نظری به عنوان قاضی نمونه و نیز علی کاشفیان، سید جواد حسینی و ثروت بابایی به عنوان کارمندان نمونه تجلیل و لوح تقدیر با امضا ریاست قوه قضاییه اهدا شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *