رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پخش نمایش «روز سرخ» به مناسبت 17 شهریور

23:50 - 16 شهريور 1394
کد خبر: ۷۴۳۹۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام 17 شهریور و روز مبارزه با بیسوادی، 2 نمایش جدید رادیویی روی آنتن می رود.

به ، «روز سرخ» نوشته علی خاکبازان داستان پدر و دختری  است که یک روز پس از هفدهم شهریور 57، در زیر زمین خانه شان که در حوالی میدان ژاله قرار دارد، با سربازی مواجه می شوند که زخمی است و به آنها پناه آورده است.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون: مهین فردنوا، بهادر ابراهیمی، شیوا رفیعیان، محمد آقا محمدی، مجتبی طباطبایی، فریبا متخصص و رحمان باقریان به ایفای نقش می پردازند و روز سه شنبه ساعت 8:30 از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین نمایش رادیویی «سرباز وظیفه» نوشته: مهدی معبودی که به مناسبت روزمبارزه با بیسوادی از رادیو نمایش پخش می شود، ماجرای سرباز وظیفه ای است که نامه نگاری با نامزدش را به کمک دوستش که منشی فرمانده است انجام می دهد و از حضور در کلاسهای سواد آموزی که در پادگان تشکیل می شود سر باز می زند و در پی آن اتفاقاتی رخ می دهد که شنیدنی است.

«سرباز وظیفه» با هنرمندی بهادر ابراهیمی، مجید سهرابی، نازنین مهیمنی، شیوا رفیعیان، محمد آقا محمدی و میرطاهر مظلومی ، هفدهم شهریور ماه ساعت 9:30 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

این دو نمایش به تهیه کنندگی: اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی: محمد پورحسن، صدابرداری: حیدر صفدری و افکت: محمدرضا قبادی فر به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *