رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز پرداخت پول ۲ هزار مالباخته پرونده پرهام آزادشهر با ورود دستگاه قضایی

13:27 - 29 تير 1400
کد خبر: ۷۴۳۱۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز پرداخت پول مالباختگان پرونده معروف به پرهام آزادشهر خبر داد و گفت: هفته آینده از دادسرای گرگان با حدود ۴۰۰ نفر از شاکیان گلستانی که شماره حساب اشتباه اعلام کرده بودند، تماس گرفته می‌شود و پس از دریافت شماره حساب جدید، پولشان واریز می‌شود.
هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از آغاز پرداخت پول مالباختگان پرونده معروف به پرهام آزادشهر خبر داد و بیان کرد: اموال محکومان که توقیف شده بود، پس از چند مرحله برگزاری مزایده بالاخره به فروش رفت و پول آن امروز به حساب دادگستری واریز شد و همین امروز هم بلافاصله پس از انجام تشریفات مالی، پول به حساب حدود هزار و ۷۰۰ مالباخته گلستانی واریز شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در این مرحله برای همه شاکیانی که در دادسرا حاضر شده بودند و درخواست رد مال داده بودند ۱۵ درصد از مبلغ پولشان به حسابی که قبلا در پرونده خود اعلام کرده بودند، واریز شد.

وی ادامه داد: هفته آینده از دادسرای گرگان با حدود ۴۰۰ نفر از شاکیان گلستانی که شماره حساب اشتباه اعلام کرده بودند، تماس گرفته می‌شود و پس از دریافت شماره حساب جدید، پولشان واریز می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری این افراد نیست.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *