محمودآبادی: حرف تبانی نفتی‌ها خنده دار است/ برای شادی هواداران و کارگران ذوب‌آهن همه تلاشمان را می‌کنیم

10:47 - 27 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۱۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن ذوب آهن در خصوص بازی حساس مقابل نساجی گفت: هر بازی حساسیت های خاص خودش را دارد و مقابل تیم قابل احترام نساجی برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم. برای شادی هواداران و کارگران کارخانه ذوب‌آهن همه تلاشمان را می کنیم.

رضا محمودآبادی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی سختی بود و ما برای کسب ۳ امتیاز راهی میدان شدیم. در این هفته‌ها علی رغم بازی خوب، نتیجه نمی‌گرفتیم و در این بازی با یک عملکرد خوب موفق به شکست نفت مسجدسلیمان شدیم.

وی درباره شایعات مربوط به کم کاری و تبانی بازیکنان مسجدسلیمان گفت: این حرف‌ها خنده دار و بی اساس است. هر دو تیم زحمت کشیدند و بازی خوبی دیدیم، اما در نهایت برد برای ذوب آهن بود.

محمودآبادی در خصوص بازی حساس مقابل نساجی تصریح کرد: هر بازی حساسیت های خاص خودش را دارد و مقابل تیم قابل احترام نساجی برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم. برای شادی هواداران و کارگران کارخانه ذوب‌آهن همه تلاشمان را می کنیم.

بازیکن سیرجانی تیم ذوب آهن در رابطه با فصل فوتبالی خود عنوان کرد: من چندسال در گل گهر بودم و با این تیم به لیگ برتر صعود کردیم بنا به دلایلی ادامه همکاری مهیا نبود و به خاطر مجتبی حسینی و اعتبار تیم ذوب آهن به اصفهان آمدم. خدا را شکر شرایط خوب است و تمام توانم را برای این تیم به کار می‌بندم.

محمودآبادی در خصوص شانس ماندن ذوب آهن در لیگ برتر تصریح کرد: ما خوب بازی می‌کردیم، اما کمی بدشانس بودیم و داوران هم بعضا اشتباهاتی داشتند. اینجای جدول حق ما نیست و به جایگاه بالاتر فکر می‌کنیم.

بازیکن ذوب آهن در پایان از مردم اصفهان و هواداران ذوب آهن تشکر کرد و امیدوار بود تیمش به روند خوبش برگشته و نتایج ابتدای فصل جبران شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *