امارات دَم چَک انصارالله + عکس

9:53 - 16 شهريور 1394
کد خبر: ۷۴۱۵۳
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان:رهبر انقلاب در دیدار ماه رمضان دانشجویان به مزدوری برخی کشورها برای عربستان در جریان جنگ یمن اشاره کردند و فرمودند؛:«آنها از کشورهای دیگر مزدور انتخاب میکنند، دلار نفتی بهشان میدهند، لباس ارتشیِ سعودی را بهشان میپوشانند، می‌آورند میدهند دمِ چَکِ انصارالله!»
 به گزارش گروه سیاسی جنگ یمن را اگر از بعد اعتقادی بنگریم که باید هم همینگونه باشد و غیر از این نیست، یک جنگ سرنوشت ساز است چرا که در آن مدعیان خادمی حرمین شریفین در یکسوی جنگ قرار دارند که خود را به زر و زور تزویر فروخته اند و در حالی که مردم مظلوم این کشور قتل عام می شوند، پادشاه آل سعود در یک سفر سوپر لوکس به آمریکا هزاران دلار را خرج می کند و بر سر خرید 10 میلیارد دلار سلاح با اوباما به توافق می رسد.




هیچکدام از این رفتارهای آل سعود قابل جمع نیست و در تضاد شدید قرار دارد. فساد، وابسته بودن به آمریکا و رژیم صهیونیستی، خادم حرمین شریفین و جنایت علیه مسلمانان در یمن، سوریه و عراق. نمی توان پذیرفت کشوری که خانه امن الهی در آن است، اینگونه جنایات علیه مسلمانان انجام دهد.

اما این جنگ نابرابر یکطرفه نیست، گرچه در ظاهر آل سعود سلاح های پیشرفته دارد و چند کشور به اصطلاح مسلمان دیگر مانند امارات و بحرین و ... او را همراهی می کنند، اما ارتش، نیروهای مردمی یمن و انصارالله در ضرایط مضیقه توانسته اند مقالب این تجاوز مقاومت کنند و تلفات سنگینی هم به نیروهای ارتش  ائتلاف وارد سازند.

تنها در عملیاتی که روز جمعه گذشته انجام شد، منابع نظامی یمن اعلام کردند در عملیات ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله بیش از 300 نظامی و افسر بحرینی، سعودی، اماراتی و دیگر اتباع کشورهای عضو ائتلاف ضد یمنی در «الصافر» استان مأرب واقع در شرق یمن به هلاکت رسیدند.

اما جنایتکاران آل سعود حتی در جنگ هم مردانه نمی جنگند و به کشتار مردم، زنان و کودکان یمن می پردازند. تاکنون بیش از 5 هزار نفر از مردم یمن در حملات هوایی آل سعود و همپیمانانش به شهادت رسیده اند.

یمن از هر لحاظ یک موقعیت استراتژیک و ژئو پلیتیک دارد که آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار طالب آن هستند تا بتوانند بر این موقعیت جغرافیایی تسلط داشته باشند. اما انقلاب مردم یمن و روی کار آمدن حوثی ها در این کشور با حمایت مردمی، این امتیاز بزرگ را از آنها سلب کرد. عربستان مجری برنامه های آمریکا در منطقه با دستور آمریکا حمله نظامی به یمن را آغاز کرد در رویای این که ظرف چند روز مردم یمن و حوثی ها تن به شکست خواهند داد. اما اینگونه برداشت های سطحی عربستان و آمریکا نشان از بی اطلاعی آنها از فرهنگ مقاوتی است که جمهوری اسلام یایران آن را در میان مردم مسلمان نهادینه کرده است.

اما یمن با شرایط و ویژگی هایی که دارد، با تحولات و بحران های دیگر منطقه از جمله سوریه و عراق تفاوت هایی دارد. نه این آنها بی اهمیت باشند، اما واکنشی که رهبر معطم انقلاب اسلامی نسبت به حملات آل سعود به یمن و کتشار مردم مظلوم آن نشان دادند، حتی ایشان با لحنی تند علیه آل سعود به خاطر حمله به یمن سخن گفتند که نشان می دهد یمن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار ماه مبارک رمضان دانشجویان با ایشان درباره تحولات یمن و اقدامات آل سعود می فرمایند؛«من هشدار میدهم به سعودی‌ها، از این حرکت جنایت‌آمیزی که در یمن میکنند باید دست بردارند؛ این در این منطقه قابل قبول نیست. آمریکا هم البتّه از آنها دفاع میکند، حمایت میکند؛ طبیعت آمریکا این است، در همه‌ی قضایا طرف ظالم را میگیرد؛ طرف آن چهره‌ی بد را میگیرد، به جای اینکه طرف مظلوم را بگیرد؛ این طبیعت آنها است، اینجا هم همان‌جور دارند عمل میکنند؛ ولیکن ضربه خواهند خورد، شکست خواهند خورد. حالا جنجال درست خواهند کرد که «ایران در کار یمن دخالت کرد»؛ بله، این دخالت است؛ اینکه ما نشسته‌ایم اینجا دو کلمه حرف میزنیم، این میشود دخالت؛ [امّا اینکه] هواپیماهای جنایتکارشان آسمان یمن را ناامن کرده‌اند، آن دخالت نیست! آنها برای یک چنین دخالتی، بهانه‌های ابلهانه برای خودشان جور میکنند؛ این بهانه‌ها، نه از لحاظ منطق بین‌المللی قابل قبول است، نه ملّتها میپذیرند، و نه خدا میپذیرد.»

ایشان حتی اقداماتی که از سوی آل سعود در یمن علیه مردم اعمال می شود، با اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی مقایسه کردند و فرمودند؛« کار امروز سعودی در یمن همان کار صهیونیست ها در غزه است.»

چشم طمع رژیم صهیونیستی به تنگه باب المندب و تحت کنترل گرفتن آن از آروهای دیرین این رژیم بوده است به همین خاطر کمک های زیادی را در جنگ عربستان علیه یمن به آل سعود کرده است. تسلط این رژیم که اتفاق نخواهد افتاد، او را بر منطقه ای مشرف می سازد که یکی از مهمترین تنگه های استراتژیک دنیا است.

یمن همه حساسیت های سیاسی، مذهبی، قومی و جغرافیایی را دارد. همین ویژگی های منحصر به فرد است که توان بالایی برای ایستادگی مردم این کشور ایجاد کرده است. ارتش آل سعود که اکنون با همراهی امارات و بحرین اقدام به حملات هوایی هلیه یمن می کنند، اگر هدفشان استقرار حکومتی دست نشانده در این کشور است، باید نیروی زمینی خود را پس از حملات هوایی وارد عمل کنند، آنگاه است که قابلیت های نیروی زمین آل سعود و جنگجویان سلحشور یمنی به رخ کشیده خواهد شد.



کشورهایی که در کنار آل سعود به جنگ با مردم یمن رفته اند مزدورانی هستند که تلفات آنها بیشتر از تلفات سربازان عربستان است. کشته های سربازان امارات در حمله موشکی ارتش یمن در روز جمعه گذشته، بسیار بیشتر از کشته هیا سربازان ارتش آل سعود بود. بیش از 45 کشته از سربازان امارات و تنها 5 کشته از ارتش سعودی که نشان می دهد عربستان با پول های نفت خود مزدورانی را از کشورهای اطراف برای جنگ زمینی با یمن وارد عمل کرده و خواهد کرد. به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در  دیدار ماه رمضان دانشجویان به مزدوری برخی کشورها برای عربستان اشاره کرده و گفتند؛«آنها از کشورهای دیگر مزدور انتخاب میکنند، دلار نفتی بهشان میدهند، لباس ارتشیِ سعودی را بهشان میپوشانند، می‌آورند میدهند دمِ چَکِ انصارالله!»

انتهای پیام/


مهدي
|
-
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
انشاءالله آل سعود آخرين نفسهاي نجسش را ميكشد تا اينقدر خون مظلومان مسلمان را در كل سرزمينهاي اسلامي نريزد اگر بدستشان برآيد كعبه را نيز ويران ميكنند تا چهره تاريك و سياهشان بين مسلمانان بهتر نمايان گردد ولي از قديم گفته اند شاهنامه آخرش خوش است كو صبر كنيم وانتهاي زوال اين رژيم منفور را ببينيم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *