عصیانگری آلکنو در آستانه اعزام به المپیک/ ولادیمیر، حاشیه‌ دوست دارد

12:04 - 23 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۳۷۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی روس تیم ملی والیبال بدون توجه به شرایط حساسی که والیبال ایران در آن قرار دارد حاشیه‌سازی‌های زیادی انجام می‌دهد.
- تنها ۹ روز تا آغاز رقابت‌های والیبال المپیک توکیو باقی مانده و تیم ملی والیبال که گفته شده به دنبال رفتن روی سکوی این رقابت‌ها است کار بسیار سختی برای رسیدن به این هدف دارد. با این حال به نظر می‌رسد اتفاقاتی که در حال رخ دادن است حواشی را  پیرامون تیم ملی ایجاد کرده است؛ حواشی که‌آلکنو نقش اصلی را در آن دارد. در این بین مشخص نیست وظیفه سرپرست تیم ملی و همینطور مترجم آلکنو که می‌توانند در مدیریت حواشی نقش ویژه‌ای داشته باشند چیست.
 
اینکه هر حرف و حدیث بی‌اهمیتی به آلکنو انتقال داده شود نشان می‌دهد این مربی به درستی مدیریت نشده است. آلکنو  به خوبی دریافته که باید از همین حالا بهانه‌هایی را برای عدم موفقیت احتمالی در المپیک ایجاد کند. ماجرای دعوت از قائمی به تیم ملی توسط هر کسی که صورت گرفته تمام شده و این نبش قبر تکراری هیچ فایده‌ای ندارد. او دقایق زیادی را در نشست خبری خود به بیان داستان دعوت و خط زدن قائمی اختصاص داد و هیچ لزومی به تکرار این حرف‌ها نیست.
 
به نظر می‌رسد آلکنو با دادن آدرس اشتباه تلاش می‌کند به هر نحو ممکن فضا را به نفع خود تغییر دهد و تا حدودی هم موفق شده است. این مربی  اگر صحبت یا انتقادی دارد می‌تواند آن را رودررو با رئیس فدراسیون والیبال در میان بگذارد. ادبیاتی که در حال حاضر آلکنو از آن استفاده می‌کند بی‌شباهت به ادبیات کی‌روش نیست؛ فقط اینکه باید خوشحال بود از اینکه آلکنو پس از المپیک دیگر به ایران نخواهد آمد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *