فکری: سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن به ما برای بقا در لیگ برتر کمک می‌کند

19:21 - 21 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۸۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسحد سلیمان گفت: سه امتیاز بازی فردا به هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر کمک می‌کند.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل  مسابقه مقابل ذوب‌آهن اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*برای ما خیلی مهم است که در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم، البته برای هر دو تیم مهم است، چون سه امتیاز بازی فردا به هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر کمک می‌کند.

*با توجه به وقفه ایجاد شده در لیگ، متأسفانه ما از آمادگی‌مان دور شدیم و سه بازی اولی که انجام دادیم و امتیاز‌های خوبی کسب کردیم، وقفه لیگ کار ما را خراب کرد. اگر بازی‌های آخر ما را هم نگاه کنید، حق‌مان باخت نبوده و تقریباً بازی برابری با حریفان داشتیم. حتی اگر بچه‌های ما دقت کرده بودند، شاید پیروز بازی‌ها می‌شدیم.

*در مجموع بازی خوبی ارائه می‌دادیم، اما امتیازات لازم را از بازی‌ها نگرفتیم. امیدوارم فردا بچه‌ها با تمام انرژی و توان‌شان بازی کنند تا با گرفتن سه امتیاز این بازی، خیال‌مان را از بابت بقا در لیگ راحت کنیم.

*تیم ذوب‌آهن تیم خوبی است و سرمربی این تیم در نیم فصل اول اینجا بوده و از تیم ما شناخت دارد. بازیکنان ذوب‌آهن هم خوب هستند و حالا اینکه فضایی پیش آمده تا این فصل نتیجه نگیرند، اما تیم خوبی هستند. من امیدوارم بازی خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شود، مشکلی پیش نیاید و هر تیمی مستحق امتیاز گرفتن و پیروزی بود، سربلند شود.

*چند بازیکن مصدوم داریم، اما نگران نیستیم و امیدواریم که بازیکنان جایگزین جای آن‌ها را پر کنند و همچنین بازیکنان مصدوم‌مان هرچه زودتر برسند.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3171417_497.mp4']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *