استاندار اردبیل: کسبه با تعهد کتبی به رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند

7:00 - 22 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۷۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار اردبیل با بیان اینکه از کارکنان و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواسته‌شده تا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه خود را کنترل کنند تا محدودیتی در کسب‌وکار آنان اعمال نشود، گفت: با اخذ تعهد کتبی از کسبه بازار سرپوشیده مبنی بر رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی، به آن‌ها اجازه فعالیت داده خواهد شد.
اکبر بهنام‌جو در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان اردبیل پس از شیوع بیماری کرونا گفت: هم اکنون تعداد بستری‌ها به ۲۴۰ نفر رسیده است که متاسفانه روند افزایشی دارد. 

وی با بیان اینکه شهرستان اردبیل در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار گرفته است، افزود: شهرستان‌های پارس آباد و مشگین شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه از هفته جاری برگزاری دورهمی و عروسی در منازل و تالار‌ها ممنوع اعلام شده است، تصریح کرد: رستوران‌ها باید فعالیت خود را به صورت بیرون برانجام دهند.

وی با بیان اینکه از کارکنان و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خواسته شده تا میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه خود را کنترل کنند تا محدودیتی در کسب و کار آنان اعمال نشود، گفت: با اخذ تعهد کتبی از کسبه بازار سرپوشیده مبنی بر رعایت ۹۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی، به آن‌ها اجازه فعالیت داده خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *