بهره برداری رسمی از بخش های بیمارستان ایرانمهر سراوان

13:03 - 21 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۷۵۲
وزیر بهداشت با اظهار خرسندی از اینکه شهرستان سراوان به جمع شهرستان‌های دارای ۲ بیمارستان پیوسته است، گفت: بیمارستان ایرانمهر یکی از بهترین مراکز درمانی در شرق کشور است که در شرایط فعلی امکان بالقوه‌ای برای بستری بیماران احتمالی کرونا در سراوان بزرگ دارد.
- بنابر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی در مراسم بهره برداری رسمی از بخش‌های تشخیصی و بستری بیمارستان ایرانمهر سراوان گفت: هرچند بیمارستان رازی با وجود ساخت دو بخش استاندارد و جدید شامل بلوک زایمانی و بخش اورژانس مجددا احیا شده است، اما پاسخگوی بیماران شهرستان‌های سراوان و شهرستان‌های تازه تاسیس این حوزه جغرافیایی نبود.

نمکی با اشاره به فعالیت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان مهرستان گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی مهرستان نیز که عملیات ساختمانی آن مدت‌ها تعطیل بود مجددا احیا شده و بالغ بر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به ظرفیت‌های درمانی حوزه سراوان بزرگ اضافه خواهد شد.
وی با بیان اینکه با احتساب بیمارستان مهرستان تعداد تخت‌های بستری در حوزه سراوان بزرگ بالغ بر ۵۳۰ تخت است، گفت: باتوجه به جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفری سراوان بزرگ، شاخص دسترسی به تخت در این شهرستان، تا حدودی به متوسط کشوری نزدیک می‌شود هرچند لازم است تا برای بهبود بیشتر این شاخص هنوز هم تلاش نماییم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *