گروسی: مطهری با تمام وجودش بازی می‌کند/ به قایدی خرده نگیرید

14:07 - 23 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۵۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قایدی در بازی‌های قبلی مشکل‌گشای استقلال بوده و بی‌انصافی است که به قایدی خرده بگیریم.

محسن گروسی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل سایپا در لیگ‌برتر اظهار داشت: در نیمه اول بیشتر بازی در میانه میدان بود و ۲ یا ۳ فرصت به وجود آمد که آن هم برای استقلالی‌ها بود. اما در نیمه دوم با تعویض‌های خوب شرایط تیم استقلال بهتر شد و به گل رسیدند.

وی در خصوص عملکرد ارسلان مطهری تصریح کرد: مطهری ثابت کرده هر وقت در زمین بوده با تمام وجودش برای استقلال به میدان می‌رود و برای موفقیت تیم می‌جنگند. هیچ وقت برای تیم حاشیه‌سازی نکرده و همواره در خدمت تیم بوده است.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: صحبت‌های کمالوند درباره دروازه‌بانش زیبا نیست. این صحیح نیست که سرمربی دروازه بان را عامل باختش معرفی کند. به ویژه که در طول هفته‌ها و بازی‌های متفاوت سرمربی و دروازه بان همدیگر را می‌بینند. هیچ بازیکنی در این سطح و تحت پوشش پخش زنده تلویزیونی مرتکب این کار‌ها نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قایدی به جای گلزنی دنبال فراهم کردن پاس گل بود، استقلال گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند، عنوان کرد: در زمین فوتبال طبیعی است که بازیکن یارش را نبیند و نمی‌توان بگوییم این مسئله عمدی است. این بازیکن در بازی‌های قبلی مشکل‌گشای استقلال بوده و بی‌انصافی است که به قایدی خرده بگیریم. این نکته را هم فراموش نکنید فراهم کردن پاس گل هنر بیشتری می‌خواهد و گلزنی برای بازیکنان راحت‌تر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *