تقدیر دستگاه قضایی کرمان از اعضای شورای تامین استان

14:42 - 20 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۴۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از اقدامات اعضای شورای تامین شهرستان کرمان در تامین امنیت و سلامت انتخابات، گفت: شناخت دقیق وظیفه و مسئولیت، تصمیمات منطقی و اثربخش و اجرای دقیق وظایف از سوی مدیران، زمینه حل بسیاری از مسائل را فراهم می‌کند.
- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست با اعضای شورای تامین استان اظهار کرد: فرماندار به عنوان مسئول تامین امنیت شهرستان وظایف سنگینی را بر عهده دارد و فرمانداری کرمان تاکنون زمینه‌های ماموریتی خود به خوبی اقدام کرده است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات ضمن تاکید بر این مطلب که فضای رقابتی انتخابات مسائلی را به دنبال دارد که اقتضای این فضا است، افزود: برگزاری انتخابات در کرمان با کمترین مساله ناشی از حسن تدبیر فرمانداری و اعضای شورای تامین شهرستان بوده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که همکاران ما در دستگاه قضایی به منظور تامین و ارتقای امنیت از جمله امنیت انتخابات بر اساس قانون با مجموعه‌های مربوطه همراهی دارند، تاکید کرد: انتخابات مربوط به یک شهر و استان نیست و به حیثیت ملی کشور بستگی دارد و خوشبختانه این دوره از انتخابات نیز در کمال بی طرفی و با آرامش برگزار شد.
 
وی به موضوع تامین امنیت استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: استان کرمان به دلیل ویژگی‌های جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و. در حوزه امنیتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

علی بابایی،فرماندار کرمان نیز بیان داشت: تمامی اقدامات شورای تامین شهرستان در حوزه‌های مقابله با حاشیه نشینی، تنظیم بازار و. با پشتیبانی دستگاه قضایی رنگ و بوی خاصی دارد، گفت: اگر این اقدامات و پیگیری‌های به موقع انجام نشده بود، هنوز درگیر حاشیه‌های این موضوعات بودیم.

بابایی از همراهی‌های دستگاه قضایی در راستای برگزاری انتخابات نیز تشکر کرد و ادامه داد: در راستای برگزاری انتخابات به صورت شبانه روزی با نمایندگان دستگاه قضایی در ارتباط بوده ایم و تمامی اقدامات از جمله روند برگزاری انتخابات، روند رسیدگی به شکایات و بازشماری‌ها با پشتیبانی دستگاه قضایی به خوبی انجام شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *