دادگستری اصفهان با جدیت سیاست‌های عالی قوه قضاییه را دنبال خواهد کرد

10:37 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۰۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در دوره مدیریت جدید قوه قضاییه هم بر اجرا و ادامه مسیر سند ارتقاء یافته تحول قضایی تاکید شده و این دادگستری با جدیت و قوت، بیش از پیش سیاست‌های عالی قوه قضاییه را دنبال خواهد کرد.
- محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری اصفهان از شعب تجدیدنظر مستقر در کاشان و دادگستری شهرستان آران و بیدگل بازدید به عمل آورد.
 
در این بازدید که با هدف نظارت، بررسی نقاط ضعف و قوت و تکریم کارکنان این دو حوزه قضایی صورت گرفت، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان آران و بیدگل گفت: در ارزش کار و انجام خدمت در نظام ولایی و مقدس جمهوری اسلامی همین بس که دنبال کننده آرمان‌ها و اهداف والای شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: قضات شریف دستگاه قضایی در صف مقدم احقاق حق و اجرای عدالت در جامعه هستند و با امیدی که در چند ساله اخیر در تحقق این هدف مهم در دل مردم ایجاد شده مسئولیت دو چندان شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: توفیق در اجرای سند ارتقاء یافته تحول قضایی که از سوی رئیس  قوه قضاییه ابلاغ شده، تنها با همت بلند قضات و کارکنان پر تلاش دادگستری‌ها در صف دستگاه قضایی حاصل خواهد شد و خوشبختانه در دوره مدیریت جدید قوه قضاییه هم بر اجرا و ادامه مسیر در این خصوص تاکید شده و دادگستری کل استان اصفهان با جدیت و قوت، بیش از پیش این سیاست عالی قوه قضاییه را دنبال خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه تغییر و تحولات در دستگاه‌های قضایی و اجرایی کشور را نویدبخش آینده‌ای روشن دانست و یادآور شد: انتخاب شایسته حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، چهره‌ای انقلابی، خدوم و شناخته شده به سکاندار دستگاه قضایی از سوی رهبر معظم انقلاب و همدلی و همصدایی که بین قوا ایجاد شده است، بی شک آینده‌ای روشن برای کشور و مردم رقم خواهد زد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر دارا بودن تحمل و سعه صدر در مواجهه با مردم و حل مشکلات آن‌ها تاکید و تصریح کرد: اگر در پاسخگویی و حل مشکلات مردم که به دستگاه قضایی پناه می‌آورند با تحمل و سعه صدر همراه با تکریم عمل شود تمکین و رضایت عمومی از احکام صادره هم بیشتر خواهد شد.

حبیبی همچنین بر توجه و نظارت ویژه در به حداقل رساندن قرار‌های منتهی به بازداشت، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و در عین حال برخورد جدی و قاطع با هنجارشکنان، مفسدان و مجرمان جرایم خشن و خطرناک به عنوان محور‌های مهم سند تحول قضایی تاکید کرد.

برچسب ها: اصفهان سند تحول

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *