استاندار کرمانشاه: استفاده از کولرگازی در تمام ادارات استان ممنوع است

8:00 - 16 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۲۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار کرمانشاه با اشاره با اشاره به اینکه استفاده از کولرگازی در تمام ادارات استان از خردادماه ممنوع اعلام شده است، گفت: دستگاه‌های نظارتی و انتظامی نیز با جدیت کار کشف مزارع غیرمجاز رمز ارز را دنبال می‌کنند.
 هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تامین برق در استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۲ هزار و ۲۰۰ مگاوات برق تولید می‌کردیم که به‌دلیل کاهش آب پشت سدها، تولیدمان به هزار و ۴۸۰ مگاوات رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه باید ۶۵۰ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق داشته باشد، افزود: در شهر کرمانشاه قطعی برق نداریم ولی در برخی دیگر از شهر‌ها به مدت یک و یا نیم ساعت در طول شبانه روز قطعی برق داریم.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کاهش بارش ها، خشکسالی و کمبود آب در سدهای برق- آبی مشکلاتی را برای تامین برق ایجاد کرده است که برای عبور از این بحران و عدم قطع برق، مردم و کارکنان دستگاه‎های اجرایی باید مشارکت کرده و مصرف خود را تاحد امکان کاهش دهند. 
 
بازوند با اشاره به اینکه استفاده از کولر گازی در تمام ادارات استان  از خرداد ماه ممنوع اعلام شده است، توضیح داد: دستگاه های نظارتی و انتظامی نیز با جدیت کار کشف مزارع غیرمجاز رمز ارز را دنبال می‌کنند.

 

 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *