رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توقیف پژو در محور جاجرود

15:45 - 15 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۱۸۳
رئیس پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به اینکه از ابتدای سال جدید با تلاش همکارانم ۲۴ خودرو سرقتی و توقیفی توسط ماموران مستقر در محوری‌های مواصلاتی به شهر تهران شناسایی شده است، از توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در محور جاجرود خبر داد.
- نور اله خادم بیان رئیس پلیس راه تهران بزرگ اظهار داشت: ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته ماموران مستقر در محور قدیم جاجرود از تردد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله طرح استقرار ماموران پلیس راه در محور جاجرود و مهار سارق در دستور کار قرار گرفت و با کنترل خودرو‌های عبوری در نهایت خودروی سرقتی شناسایی و توقیف شد.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس راه تهران افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت خودرو اعتراف کرد و متهم پس از تحقیقات اولیه به همراه خودروی توقیفی در اختیار پلیس پیشگیری برای سیر مراحل قضائی قرار گرفت
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه با تلاش همکارانم از ابتدای سال ۱۰ دستگاه خودروی سرقتی و ۱۴ دستگاه خودرو دارای دستور قضائی توقیف شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲۳ متهم دستگیر و به همراه خودرو‌های توقیفی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 

برچسب ها: پلیس سرقت خودرو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *