رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورموسوی: نساجی فردا انتحاری بازی خواهد کرد/ امیدواریم بچه‌ها باهوش و با تمرکز بازی کنند

20:20 - 14 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۹۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: با شرایطی که نساجی دارد، فردا یک بازی انتحاری را مقابل ما انجام خواهد داد.

- سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نساجی مازندران اظهاراتی به شرح زیر داشت:

*خدا را شکر توانستیم در دو بازی خیلی خوب توانستیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم. مطمئناً در ادامه راه این شش امتیاز به ما خیلی کمک می‌کند. ما به ساحل آرامش رسیدیم و ان‌شاءالله برای بازی‌های بعد هم برنامه‌ریزی داریم تا با حداکثر توان ظاهر شویم.

*قطعاً با شرایطی که نساجی دارد، فردا یک بازی انتحاری را مقابل ما انجام خواهد داد و سه امتیاز فردا برای هر دو تیم در جدول مهم است. با آنالیز‌ها و تمرینات خوبی که داشتیم امیدواریم بچه‌ها فردا باهوش و با تمرکز بازی کنند.

*مدیریت باشگاه یک کار خوب انجام داده و برای بچه‌ها زمان تعیین کرده است که هر کدام تمایل دارند برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند. ضمن اینکه ما هم در دو سه روز گذشته اعلام کردیم برنامه فصل آینده را هم آماده کردیم و طی چند روز آینده به باشگاه می‌دهیم.

*اگر می‌خواهیم صنعت نفت قوی داشته باشیم، باید با بازیکنان کنونی تمدید کنیم. شاکله تیم را حفظ کنیم و در نقل‌و‌انتقالات هم نقاط ضعف را ترمیم کنیم و پنج، شش بازیکن جدید جذب کنیم. ان‌شاءالله در فصل بعد هم بتوانیم ایرادات را با همدلی برطرف کنیم.

*در بازی قبل محمد سیدی را نداشتیم و خدا را شکر این بازی را داریم. حسین بغلانی هم خدا را شکر فردا داریم. با توجه به اینکه ما دو بازیکن غیر تخصصی در دفاع بازی دادیم، کمی در بازی قبل مشکل داشتیم، ولی این مشکل را برطرف کردیم و فردا محمد طیبی را هم در اختیار داریم.

*شک نکنید ما در بازی خانگی و بیرون از خانه تلاش کردیم تا بهترین کیفیت را نشان دادیم و فردا هم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم. ما حسین ساکی را هم برای بازی با نساجی در اختیار نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *