«سریع و خشمگین» در صدر لیست باکس آفیس/رکوردشکنی سه محصول کمپانی یونیورسال

12:00 - 14 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۶۷۳
«سریع و خشمگین ۹» همچنان در صدر لیست جدل باکس آفیس قرار دارد و سه محصول کمپانی یونیروسال هم رکوردشکنی کردند.

- هفته گذشته فیلم سینمایی «سریع و خشمگین ۹/ Fast & Furious» به فروش روزانه ۵٫۰۲ دست پیدا کرد که دومین رکوردشکنی از زمان شیوع کرونا است و اولین رکورد روزانه فروش در این دوران به فیلم «گودزیلا در برابر کونگ/ Godzilla vs. Kong» با میزان فروش ۹٫۷ میلیون دلاری رسید.

با این حال «گودزیلا در برابر کونگ» در سه روز آخر هفته در روز جمعه به فروش ۸٫۲۶ میلیون دلاری، در روز شنبه به فروش ۹٫۲۶ میلیون دلاری و در روز یکشنبه به فروش ۶٫۴ میلیون دلاری رسید تا در مجموع با فروش ۲۴ میلیون دلاری، دومین آخر هفته خود را به پایان برده باشد.

بر طبق آمار فروش روزانه و در صورت روند فروش هفتگی به نظر می‌رسد فیلم «سریع و خشمگین ۹» به فروش ۱۶۵ میلیون دلاری برسد و به اکران خود پایان بدهد. بر همین اساس دو فیلم «بیوه سیاه/ Black Widow» و «هابز و شاو/ Hobbs & Shaw» هم از رقبای سر سخت قسمت نهم «سریع و خشمگین» هستند که احتمال نزدیکی فروش پایانی آن‌ها بهم زیاد است.

«سریع و خشمگین ۹» در گیشه بین‌الملل نیز این هفته به فروش ۲۳٫۸ میلیون دلاری رسید تا مجموع فروش جهانی خود را به عدد ۴۹۱ میلیون دلار برساند. بدین ترتیب این فیلم پرطرفدار هیجانی تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی سینما در طی ۲ سال اخیر شد.

قسمت دوم انیمیشن «بچه رئیس/ Boss Baby» با نام کسب و کار خانگی در رده دوم باکس آفیس قرار گرفت. این انیمیشن توانست کمی بهتر از حد انتظار ظاهر شده و فروش ۱۷٫۳ میلیون دلاری را در نخستین آخر هفته خود تجربه کند. پنجمین قسمت از مجموعه ترسناک «پاکسازی/ The Purg»، آغاز این هفته اکران شد و با فروش ۱۲٫۷ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکران خود، سومین فیلم پرفروش هفته شد. بر این اساس سه فیلم نخست جدول باکس آفیس محصولات کمپانی یونیورسال هستند و پس از ۱۶ سال این رکورد که پیش از این در اختیار کمپانی سونی بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *