رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تولید «خرداد» محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات از مرز ۱۰۶ هزار تن گذشت

12:52 - 12 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۱۷۳
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه خردادماه امسال، تولید محصولات زنجیره پلی ‏اتیلن ترفتالات از مرز ۱۰۶ هزار تن گذشته است، میزان تولید تجمعی سه ماهه را حدود ۲۹۰ هزار تن عنوان ‏کرد و گفت: با اجرای پروژه جدید رفع موانع و گلوگاه‌های تولید به دنبال ثبت رکورد‌های جدید در سال «تولید، ‏پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» هستیم‎
- طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، «امین ملک زاده» با اشاره به ‏اجرای گام جدید پروژه رفع موانع و گلوگاه‌های تولید در پتروشیمی شهید تندگویان در اردیبهشت‌ماه امسال، ‏گفت: با اجرای یک پروژه عظیم رفع گلوگاه‌ها و موانع تولید در اردیبهشت زمینه تولید پایدار در این زنجیره ‏پلی اتیلن ترفتالات فراهم شده است‎.
 ‎
سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، با اعلام اینکه خرداد ماه امسال تولید تجمعی ماهانه باردیگر ‏سه رقمی شده و از مرز یکصد هزار تن گذشت، تصریح کرد: خردادماه امسال، تولید بالغ بر یکصد و ۶ هزار ‏تن محصول در پتروشیمی شهید تندگویان به ثبت رسیده است‎.
 ‎
وی با تاکید بر اینکه در مجموع تولید سه ماهه نخست امسال پتروشیمی شهید تندگویان، حدود ۲۹۰ هزار تن ‏بوده است، اظهار داشت: بر این اساس، با تداوم برنامه‌های مختلف رفع موانع و گلوگاه‌های فنی و عملیاتی و ‏متنوع سازی سبد تولید به دنبال بهبود رکورد‌های تولید در سال جدید در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات‎ (PET) ‎و ‏اسید ترفتالیک خالص‎ (PTA) ‎درکشور است. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول ‏زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار ‏تن محصول متنوع از جمله گرید‌های مختلف‎ PET ‎برخوردار است.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *