رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان زنجان به حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای

13:24 - 11 تير 1400
کد خبر: ۷۳۷۹۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به عنوان رییس دستگاه قضا تبریک گفت.
- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی،رئیس کل دادگستری استان زنجان در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به عنوان رییس دستگاه قضا تبریک گفت.

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ
سوره مبارکه النساء آیه ۵۸

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج اقامحسنی اژه ای (دامت توفیقاته)
سلام علیکم
احتراما، انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست قوه قضاییه با حکم مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به مدیریت اسلامی و دینی به آن عالم دانشمند فرهیخته انقلابی دارد صمیمانه تبریک عرض مینمایم.

اطمینان واثق دارم حضور حضرتعالی در راس قوه قضاییه با توانمندی‌های علمی، فقهی و تجربه قضایی، اجرایی و اشرافیت کامل در تحقق سند تحول درگاه دوم انقلاب متناسب با نیاز‌ها در این عرصه موثرخواهد بود. توفیق روز افزون، عزت و سربلندی حضرتعالی در این جایگاه مهم تحت توجهات حصرت، ولی عصر (عج) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اینجانب به نمایندگی از کلیه کارکنان خدوم قضایی و اداری دادگستری کل استان زنجان آمادگی کامل در جهت تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تحقق عدالت اسلامی و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های اعلامی از سوی حضرت مستطاب عالی را مسئلت می‌نمایم.

اسماعیل صادقی نیارکی
رئیس کل دادگستری استان زنجان
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *