احساس خطر آمریکا از رژه بزرگ حشدالشعبی/ ترامپ را به عنوان جنایتکار معرفی خواهیم کرد

17:44 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۹۶۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده گروه مقاومت عصائب اهل الحق عراق در تهران با تأکید بر اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا از بابت رژه قدرت‌نمایی حشدالشعبی احساس خطر کرده است، گفت: این رژیم جنایت‌کار از این بابت در روز‌های گذشته دست به حملات خونین در عراق و سوریه زد.
غدیر شریف ابو فاطمه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به حملات خونین آمریکا به سوریه و عراق، گفت: به مناسبت هفت سالگی حشدالشعبی، رژه‌ای بزرگ و با شکوه در پادگان شهید ابو منتظر المحمداوی برگزار شد، حشدالشعبی قدرت‌نمایی خوبی در این مراسم داشت.

نماینده جبهه مقاومت عصائب الحق در تهران با تأکید بر اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا از بابت رژه قدرت‌نمایی حشدالشعبی احساس خطر کرده است، تصریح کرد: این رژیم جنایت‌کار از این بابت در روزهای گذشته دست به حملات خونین در عراق و سوریه زد.
 
حملات خونین آمریکایی‌ها در عراق و سوریه، نماد کینه از مقاومت/حشدالشعبی روی مدار ساخت محصولات دفاعی بومی
 
شریف ابو فاطمه عامل مهم و اساسی برای خروج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه را مقاومت مردم عراق در کنار جبهه مقاومت برشمرد و اضافه کرد: جبهه مقاومت در سرتاسر منطقه برای مبارزه و خروج نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه اعلام آمادگی کرده است و تعامل با دوستان نیز در تحقق این امر نقش دارد.
 
حملات خونین آمریکایی‌ها در عراق و سوریه، نماد کینه از مقاومت/حشدالشعبی روی مدار ساخت محصولات دفاعی بومی
شریف ابوفاطمه با بیان اینکه شیطنت‌های رژیم جنایت‌کار آمریکا در آینده بیشتر خواهد شد، اضافه کرد: مقاومت تنها رمز مقابله با آنهاست.

نماینده جبهه مقاومت عصائب الحق در تهران با اشاره به عملکرد قوه قضائیه در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی در پیگیری پرونده ترور شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، تصریح کرد: رژیم جنایت‌کار آمریکا موانعی در مقابل روند اجرای این پرونده می‌گذارد که به نتیجه نرسد، ولی با اتحاد ایران و عراق و اقدامات قوه قضائیه در این رابطه به نتیجه خواهیم رسید و ترامپ را به دادگاه‌های بین‌المللی به عنوان یک جنایت‌کار معرفی خواهیم کرد.
 
حملات خونین آمریکایی‌ها در عراق و سوریه، نماد کینه از مقاومت/حشدالشعبی روی مدار ساخت محصولات دفاعی بومی
شریف ابو فاطمه با تأکید بر ورود حشدالشعبی به حوزه ساخت تجهیزات نظامی بومی در هفت‌سالگی این ضلع از ساختار چند وجهی مقاومت در جهان اسلام، اظهار داشت: حشدالشعبی در ساخت محصولات دفاعی وارد جریان خود کفایی شده است و در رژه اخیر توانمندی‌ها و قدرت خود را به جهانیان نشان داد.
 
حملات خونین آمریکا به سوریه و عراق طی روز‌های اخیر انجام شد، وزارت جنگ آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های هوایی این کشور به دستور رئیس جمهور آمریکا جو بایدن مواضع حشدالشعبی را در عراق و سوریه بمباران کردند، در حمله هوایی نیرو‌های تروریست آمریکا به منطقه بوکمال در مرز سوریه و عراق، ۴ تن از نیرو‌های بسیج مردمی به شهادت رسیدند و منابع خبری از شهادت یک کودک نیز در این حملات خبر دادند.

برچسب ها: آمریکا حشدالشعبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *