افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان

13:07 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۷۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت در این استان خبر داد.

- علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از افتتاح کلینیک خانه داوری صنعت، معدن و تجارت در این استان خبر داد و بیان کرد: به مناسبت هفته قوه قضاییه، کلینیک داوری خانه صنعت و معدن و تجارت استان هرمزگان افتتاح و راه‌اندازی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و بر اساس مفاد سند تحول قضایی به منظور رسیدگی تخصصی به امور و کاهش ارجاع پرونده‌های قضایی ویژه فعالان اقتصادی به محاکم دادگستری از روش‌های جایگزین همچون مؤسسات میانجیگری و داوری استفاده خواهد شد.

وی در خصوص نقش کلینیک داوری خانه صنعت، معدن و تجارت در جهت حمایت از تولید نیز اظهار کرد: با افتتاح این مرکز در صورتی که فعالیت بخش‌های تولیدی و صنعتی در استان هرمزگان با مشکلات یا اختلافاتی روبرو شود به کمک افراد خبره در کلینیک داوری خانه صنعت، معدن و تجارت و موسسات میانجیگری به سرعت برای رفع اختلاف، اقدام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد، با افتتاح این کلینیک شاهد کاهش پرونده‌های مربوط به اختلافات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در محاکم قضایی استان هرمزگان باشیم و گام‌های مؤثری در جهت رونق تولید و اشتغال برداشته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *