ضرورت ورود دستگاه قضایی به پرونده فساد اقتصادی 80 میلیاردتومانی ستاد سوخت

15:47 - 14 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۶۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام خبر وجود پرونده فساد اقتصادی 80 میلیارد تومانی در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از دستگاه قضایی خواست که در این مورد به طور جدی ورود کند.
ضرورت ورود دستگاه قضایی به پرونده فساد اقتصادی 80 میلیاردتومانی ستاد سوختسیدمهدی موسوی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی میزان با انتقاد از عدم پیگیری پرونده فساد اقتصادی ستاد سوخت از سوی مسئولان، اظهارکرد: از یکی از اعضای هیات مبارزه با فساد اقتصادی شنیدم که در جلسه‌ای که اخیر داشته‌اند پرونده 80 میلیارد تومانی برای ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مطرح شده است.

وی افزود: آنچه که باید در این مجال بدان بپردازم این است که به دلیل تعداد زیاد پرونده‌های فساد اقتصادی با مبالغ بالاتر تاکنون این پرونده در الویت بررسی این ستاد قرار نگرفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه مسلم است فساد اقتصادی به هر اندازه که باشد حائز اهمیت است و باید به طور جدی دلایل و منشاء آن بررسی شود بنابراین از ستاد مبارزه با فساد اقتصادی و دستگاه قضایی تقاضا دارم که بروز کوچکترین فساد اقتصادی در کشور را نیز نادیده نگرفته و به طور جدی این پرونده را پیگیری کرده و عوامل ایجاد آن را شناسایی و مجازات کنند.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *