زندان شهرستان اسلام‌آباد غرب افتتاح شد

11:47 - 06 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۴۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ساختمان زندان شهرستان اسلام‌آباد غرب با حضور مسئولان قضایی استان کرمانشاه افتتاح شد.
- ساختمان زندان شهرستان اسلام‌آباد غرب با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم با بیان اینکه زندان جدید اسلام آباد غرب در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع افتتاح شد، گفت: این زندان با زیربنای ۲ هزار و ۶۸۰ مترمربع در ۲ کیلومتری کمربندی اسلام آباد غرب واقع شده و ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد

وی افزود: کلنگ ساخت این پروژه در سال ۱۳۷۶ بر زمین زده شد که تا سال ۱۳۹۰ ساخت آن را سازمان مسکن و شهرسازی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برعهده داشت.

توسلی زاده گفت: سازمان همیاری شهرداری نیز تا سال ۱۳۹۶، ساخت ۲۰ درصد دیگر آن را عهده دار شد؛ اما از سال ۱۳۹۷، نظارت آن را دفتر فنی اداره کل زندان استان کرمانشاه بر عهده گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه مجموع پرونده‌های دادگستری استان کرمانشاه را در سال گذشته ۴۳۰ هزار پرونده اعلام کرد و گفت: ۱۰ درصد این پرونده‌ها مربوط به جرایم مهمی مانند سرقت مسلحانه، اشرار و قاچاقچیان می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *