عاشوری: به خاطر دیدگاه مالک بادران از این تیم جدا شدم/ با مس توافق کردم، اما کاظمی سرمربی شد

13:32 - 06 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۱۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی سابق تیم فوتبال بادران گفت: مدیران مس با من تماس گرفتند و توافقاتی شد، اما در نهایت تصمیم گرفتند که فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

محسن عاشوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نحوه شروع همکاری‌اش با تیم فوتبال بادران اظهار داشت: باشگاه بادران از لحاظ منابع مالی و سطح امکانات در سطح خوبی قرار دارد و در سال‌های اخیر جزو یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته یک بوده است. از طرف دیگر دوستان خوبم مانند کرمانی و رضا رهقی با توجه به تجربه و اطلاعاتی که از آن مجموعه داشتند، توصیه کردند این همکاری را با بادران شروع کنم. با این چشم انداز و با توجه به بازیکنان و شرایط تیم، حس کردم می‌توانم کمک کنم.

وی افزود: وقتی بادران بازی اول را به استقلال خوزستان واگذار کرد، از من و کادرم خواستند وارد شویم. این تیم با فلسفه و تفکر سرمربی دیگری بسته شده بود و طبیعی بود تا بخواهم فلسفه و افکار خودم را در تیم جا بندازم و با بازیکنان هم آشنایی کامل پیدا کنم زمان می‌برد. با علاقه‌ای که بچه‌ها نشان دادند سعی کردیم زمان آشنایی به حداقل برسد. در بعضی پست‌ها کمبود داشتیم و بعضی پست‌ها برای اینکه توان بیشتری داشته باشیم، بازیکنان جدید جذب کردیم؛ مخصوصاً در خط حمله با توجه به تجربه نیم فصل اول، سعی کردیم نقاط ضعف را ترمیم و نقاط قوت را تقویت کنیم. خدا را شکر موفق بودیم و مطمئن بودم در کنار همکاران و بازیکنان می‌توانیم یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر باشیم. هر چند در فوتبال اطمینان ۱۰۰ درصدی وجود ندارد، اما شکل و فرمی در بادران درست شد که می‌توانست هدف صعود به لیگ برتر، به واقعیت تبدیل شود.

سرمربی سابق بادران در پاسخ به اینکه چرا با وجود نتایج خوب با این تیم قطع همکاری‌ کرد، گفت: متاسفانه به دلیل عدم همسویی از سوی مالک باشگاه این اتفاق افتاد. او دیدگاه خاص خودش را داشت و مربی‌ای را می‌پسندید که در کنار خط جنب و جوش بیشتری داشته باشد. البته این جنب و جوش مربی، یکی از دلایلی بود که اعلام شد، دلایل دیگری هم بود که لازم نمی‌بینم که در حال حاضر کالبد شکافی شود. من هم به خاطر سبک مورد علاقه مالک باشگاه، ترجیح دادم از این تیم جدا شوم تا تیم مطابق میل مالک اداره و پیش شود.

عاشوری در خصوص پیشنهاد همکاری مس کرمان تصریح کرد: بعد اینکه از بادران جدا شدم، چند پیشنهاد دریافت کردم. مهمترین پیشنهادم از مس کرمان بود. بعد از اینکه قطعاً تصمیم به قطع همکاری با رضا مهاجری گرفتند، حدود یک ماه از طریق مشاور مدیرعامل صنایع مس با من در ارتباط بودند. مدیران مس با من تماس گرفتند و توافقاتی شد، اما در نهایت تصمیم گرفتند که فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی مس انتخاب کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *