"خداداد عزیزی" به استقبال فوتبالیست‌های "افغانستان" رفت

14:44 - 14 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۶۱۱
خبرگزاری میزان - "خداداد عزیزی" بازیکن اسبق فوتبال ایران با حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به استقبال تیم ملی فوتبال "افغانستان" رفت.
به گزارش گروه فضای مجازی ، یکی از نکات قابل توجه ورود تیم ملی فوتبال افغانستان به تهران، حضور "خداداد عزیزی" بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) بود.
 
برخی تصاویر و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد هواداران تیم ملی افغانستان که در انتظار ورود تیم ملی این کشور به داخل سالن فرودگاه بودند، ناگهان با خداداد عزیزی روبه رو شدند و با وی عکس یادگاری انداختند.
 
تیم ملی افغانستان نیمه شب گذشته وارد فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شد تا در چهارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 مسکو در سومین دیدار به مصاف ژاپن برود.
 
این دیدار روز سه شنبه ساعت 5 بعداز ظهر در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی با داوری "محمد الخاوری" داور قطری برگزار خواهد شد.
 
تیم ملی فوتبال افغانستان در اولین مصاف خود در این رقابت ها، در ورزشگاه «ثامن» مشهد میزبان سوریه بود که با پذیرش 6 گل، مغلوب تیم حریف شد.
 
اما در دومین گام، در ورزشگاه المپیک شهر "پنوم پن" میهمان کامبوج بود که موفق شد طی جدالی نفس گیر، آنهم در برابر دیدگان 60 هزار هوادار سرسخت کامبوجی، میزبان خود را با تک گل "مصطفی زازی" در دقیقه 87 بازی شکست دهد.
 
انتظار می‌رود استقبال خوبی از سوی مهاجرین در ایران از این بازی شود.
 
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *