مقایسه مشخصات فنی خودرو ام وی ام X22 با جیلی GC6

0:50 - 05 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۸۷۷
مشخصات فنی خودرو ام وی ام X۲۲ و جیلی GC۶ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

- باشگاه خبرنگاران نوشت: یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، ام وی ام X۲۲ با تویوتا پرادو VX چهار در است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی ام وی ام X ۲۲:

ام وی ام X ۲۲، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۷ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است.

مقایسه مشخصات فنی خودرو ام وی ام X22 با  جیلی GC6

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۲ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۰ لیتر است.

مقایسه مشخصات فنی خودرو ام وی ام X22 با  جیلی GC6

از جمله امکانات این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سنسور پارک در عقب، دوربین عقب، سانروف، روکش چرمی صندلی‌ها، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، تهویه الکتریکی، آینه‌های برقی جانبی اشاره کرد.

مقایسه مشخصات فنی خودرو ام وی ام X22 با  جیلی GC6

معرفی جیلی GC ۶:

جیلی GC ۶، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۴۶ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه مشخصات فنی خودرو ام وی ام X22 با  جیلی GC6

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۳.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

مقایسه مشخصات فنی خودرو ام وی ام X22 با  جیلی GC6

چینی‌ها در طراحی داشبورد و فرم صندلی‌های چرمی و حتی محل قرار دادن صفحه نمایش به خوبی عمل کرده‌اند و نمای درونی آن چشم نواز است به‌گونه‌ای که می‌توانید در این فیس‌لیفت جدید حس نشستن در یک خودروی مدرن را تجربه کنید. در بسیاری از قسمت‌های کابین از پلاستیک خشک و با کیفیت پایین استفاده شده است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به فرمان هیدرولیک، سنسور دنده عقب، چراغ مخصوص روز اشاره کرد.

مقایسه مشخصات فنی خودرو ام وی ام X22 با  جیلی GC6



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *