بازدید رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از خط تولید چند کارخانه در شهرک صنعتی زاهدان

12:24 - 02 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۴۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از کارخانه مقواسازی الماس معین هامون، هامون بافت کویر، شرکت فنرسازی زر سیستان از نزدیک در جریان مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.
- به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و در راستای شعار سال و سیاست‌های کلی دستگاه قضایی مبنی بر حمایت از چرخه تولید، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا، با حضور در کارخانه مقواسازی الماس معین هامون، هامون بافت کویر، شرکت فنرسازی زر سیستان از خط تولید این کارخانه‌ها بازدید کرد و در جریان مهم‌ترین مسائل و موضوعات مربوط به تولید در این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون از ۵۰ واحد تولیدی در استان بازدید بعمل آمده و خواسته بیشتر آن‌ها خرید محصولات تولیدی است که ما بدنبال آن هستیم که این مشکل برطرف شود وتولید کننده بتواند محصولات تولیدی خود را بفروش برساند.

وی ادامه داد: ما برای رفع مشکل تولید کنندگان در محل کار آن‌ها حضور پیدا کردیم و این روند همچنان تا حصول نتیجه ادامه دارد

مصطفوی نیا در پایان بیان داشت: قوه قضائیه بدنبال تعطیلی کارخانه‌ها نیست و برای کارخانه‌های بدهکار باید راهکاری اندیشیده شود که از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *