تاکید دستگاه قضایی کرمان بر تولید آثار هنری فاخر

18:12 - 01 تير 1400
کد خبر: ۷۳۵۱۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ایجاد فهم مشترک برای تولید آثار هنری فاخر و مبتنی بر ارزش‌های دینی و ملی یک ضرروت و الزام به شمار می‌رود.
- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست تخصصی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای انجمن‌های صنفی هنری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه بیان داشت: حوزه هنر ما حوزه هنر دینی، اسلامی و ارزشی است و به منظور توسعه فهم مشترک و رفع دغدغه‌های موجود در حوزه‌های هنری باید از ظرفیت کمیسیون‌ها و شورا‌های نخبگانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوه قضاییه استفاده شود.

وی با تاکید بر این مطلب که پیش بینی می‌شود با استقرار دولت جدید بخش زیادی از معضلات و چالش‌های موجود در حوزه هنر رفع شود، اظهار کرد: در صورتی که سلیقه افراد در امور ذی مدخل نباشد و ساز و کار‌های قانونی به صورت کامل اجرا شود، بسیاری از مشکلات به ویژه در بخش هنر و فرهنگ از بین خواهد رفت.

موحد گفت: حوزه فرهنگ و هنر بعد از انقلاب خدمات بسیار شایسته‌ای را به مردم و نظام ارائه کرده است و مصادیق متعددی از آن قابل مشاهده است،

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: نقش قوه قضاییه در آرامش و امنیت جامعه بر کسی پوشیده نیست و این ایام فرصت مناسبی است که همه اقشار مختلف جامعه ازخدمات این دستگاه تقدیر کنند.

محمدرضا علیزاده افزود: در سال‌های اخیر اتفاقات خوب و گسترده‌ای در حوزه‌های قضایی رخ داده که موجب افزایش اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی جامعه شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *