مرگ "کودک سوری" تنها گوشه‌ای از جنایات رخ داده در منطقه است/ مدعیان "حقوق بشر" بیشتر دم از "حقوق حیوانات" می‌زنند!

12:06 - 14 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۵۰۳
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان-مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آنچه که در منطقه رخ می‌دهد و رسانه‌ها اخیرا نمونه بسیار محدودی از آن را منتشر کرده‌اند تنها قطره‌ای کوچک از فجایعی است که در منطقه ما در مقابل وجدان بشری رخ می دهد.
سردار یدالله جوانی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با با اشاره به واکنش های بین المللی به تصاویر منتشر شده از جنازه کودک سوری در سواحل ترکیه گفت: آنچه که در منطقه رخ می دهد و رسانه ها اخیرا نمونه بسیار محدودی از آن را منتشر کرده اند تنها قطره ای کوچک از فجایعی است که در منطقه ما در مقابل وجدان بشری رخ می دهد.

وی افزود: این فاجعه انسانی نشانه کوچکی از اقدامات و جنایات گسترده ضد انسانی و ضد بشری است که صحنه گردان تمامی آنها آمریکاست و این کشور است که در پشت صحنه تمامی این جنایات قرار گرفته است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: نظام سلطه و دولت های استکباری جهان با محوریت آمریکا بحرانی را در منطقه ما رقم زده اند که منجر به بروز چنین فجایع انسانی و ضد بشری شده است.

جوانی تاکید کرد: متاسفانه از سوی دیگر، مدعیان حقوق بشر که امروزه بیشتر دم از حقوق حیوانات می زنند، چشم خود را بر اینگونه جنایات بسته اند و هر یک به نوعی سعی در توجیه این اقدامات دارند.

وی تصریح کرد: تمامی این جنایات و جنگ های داخلی در حالی است که مردم این کشورها طی سالهای گذشته در آرامش و صلح در کنار یکدیگر زندگی می کردند و اگر کمی به عقب برگردیم کاملا مشخص است که کدام کشورها در سطح منطقه ای و بین المللی بحران سوریه را پایه ریزی کردند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: این کشورها در ابتدا مهره های مورد نظر خود را انتخاب، تجهیز و روانه سوریه کردند و پس از آغاز ناآرامی ها نیز به تقویت و پشتیبانی همه جانبه از آنها پرداخته و زندگی ملت سوریه را به چنین وضعیت اسفباری رساندند.

جوانی اظهار کرد: ما فراموش نمی کنیم که برخی از کشورهای غربی با برگزاری نشست های "دوستان سوریه" به اعلام حمایت رسمی از معارضین و تروریست های سوریه پرداختند.

وی تاکید کرد: این در حالی است که امروزه همین کشورهای غربی در اعلام حمایت های خود از گروه های تروریستی فعال در خاک سوریه از جمله داعش و سایر گروه های تکفیری - سلفی اکراه دارند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: باید آزادی خواهان و انسان های دارای وجدان های بیدار در سطح جهانی فعال شده و نهضت مقابله با ظلم و ستم دولت های استکباری بر ضد ملت های جهانی را به راه بیاندازند.

جوانی افزود: با بیداری و افزایش فعالیت نهادهای مستقل بین المللی؛ کسانی که واقعا خواهان صلح و امنیت در جهان هستند، افشاگری ها و روشن گری ها علیه دولت های مستبد و زورگویی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین برخی دولت های مرتجع منطقه که مسلمانان را به این روز در آورده اند افزایش می باید.

وی اظهار کرد: در این صورت است که با افزایش حجم افشاگری ها و روشن گری ها توسط نهادهای مستقل بین المللی، عرصه بر ظالمان و ستمگران تنگ خواهد شد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اگر ما شاهد یک تلاش جمعی در سطح جهانی علیه ظلم و ستم نباشیم منطقه برای سالیان طولانی آینده نیز درگیر همین بحران ها خواهد بود و تصویر جنازه کودک خردسال سوری بر سواحل ترکیه به اشکال گوناگون در دیگر نقاط منطقه تکرار خواهد شد.

جوانی نصریح کرد: در حال حاضر کودکان عراقی، یمنی و بسیاری دیگر از نقاط منطقه شرایط مشابهی داشته و به صورت شبانه روزی زیر آتش تروریست ها قرار دارند.

وی افزود: اما متاسفانه کسانی که صدای آنها بلند است، همان کسانی هستند که عاملین این جنایات در سطح منطقه ما به حساب می آیند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه تنها راه مقابله با این سطح از ظلم راه اندازی نهضت علیه کانون های ستم است خاطرنشان کرد: حتی اگر کسی مسلمان نباشد باید از بعد انسانیت وارد این کارزار شده و به مقابله با جنایات رخ داده علیه ملت های منطقه بپردازد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *