استاندار تهران: تمهیدات برای پایداری برق در روز انتخابات اتخاذ شده است

11:37 - 24 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۲۷۷۲
استاندار تهران گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برای عزت و افتخار کشور حیاتی و ضروری است و مقدمات برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان تهران فراهم شده است.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در برنامه سلام تهران شبکه ۵ در مورد برگزاری انتخابات اظهار داشت: ۱۴ میلیون جمعیت در استان تهران وجود دارد که جمعیت استان با ۱۳ استان کشور برابری می‌کند و از سوی دیگر به سبب اینکه مرکز ثقل فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و هستیم هر اقدام اثرگذاری در تهران اثرات مثبتی در کل کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: ۱۶ شهرستان؛ ۴۷ شهر و ۳۵ بخش در استان تهران وجود دارد همچنین ۵۱۰ روستا داریم که در ۵۰۲ روستا کاندیدا‌های شورا‌های روستا به حد نصاب رسیده و انتخابات برگزار می‌شود.

استاندار تهران عنوان کرد: ستاد انتخابات استان تهران از نیمه دوم نیمه دوم مهرماه سال ۹۹ کار خود را آغاز کرد، در جهت تحقق بخشیدن به شعار جمهوری اسلامی و نهادینه کردن اراده مردم در تعیین سرنوشت که بار‌ها مورد تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

محسنی بندپی سپس گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برای عزت و افتخار کشور حیاتی و ضروری است و مقدمات برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان تهران فراهم شده است.

وی تصریح کرد: ۲۷ جلسه ستاد انتخابات استان تهران تشکیل شده همچنین با توجه به تبلیغات دشمنان، تحریم‌ها پمپاژ یاس و ناامیدی و تلاش برای برهم زدن انتخابات ۲۲ جلسه امنیتی برگزار شده و با دقت و هوشیاری همه عوامل پایش و رصد می‌شود تا با مشکلی مواجه نشویم.
 
 
 اتخاذ تمهیدات لازم برای پایداری برق در روز انتخابات
 محسنی بندپی در برنامه سلام تهران شبکه پنج با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف برق اظهار داشت: در مورد مدیریت انرژی به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم که مصرف برق خود را تا میزان ۵۰ درصد مدت مشابه سال قبل کاهش دهند و این مورد را به صورت روزانه پایش می‌کنیم.

وی افزود: شرکت توزیع برق تهران بزرگ به صورت هوشمند و روزانه مشغول رصد میزان مصرف برق دستگاه‌های اجرایی است و بلافاصله اخطار و در صورت عدم رعایت برق ادارات پرمصرف را قطع می‌کند.

استاندار تهران تصریح کرد: در روز انتخابات پایداری برق و اتصال اینترنت حائز اهمیت است و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا در این روز مشکلی به لحاظ برق نداشته باشیم.


انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *