«نقطه‌های برجسته» یک زندگی موفق به روی آنتن شبکه افق می رود

18:40 - 13 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۲۵۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - دوازدهمین قسمت از مجموعه «نقطه های برجسته» با موضوع فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دختری معلول از شبکه افق پخش می شود.
به گزارش ، «نقطه های برجسته» عنوان مجموعه ای گفت و گو محور در مورد انسان هایی است که به کمبودهای ظاهری توجهی ندارند و سعی دارند با اتکا به نیروی ایمان و آنچه از نعمت های الهی به آنها داده شده است، کاستی هایشان را جبران کنند و در مسیر موفقیت قدم بردارند.
 
در این مجموعه و در هر قسمت، فردی معلول حضور می یابد و با مسیح علایی مجری برنامه که خود دارای مشکل بینایی است به گفتگو می پردازد.
 
هدف از این گفت و گو، بیان راهکارهایی است که این افراد توانسته اند با تکیه بر آنها به موفقیت برسند و معلولیت خود را پشت سر بگذارند، برخی از آنها هر چند در ظاهر دچار مشکلاتی هستند ولی از انسان های سالم و عادی موفق تر بوده اند.
 
در دوازدهمین قسمت شاهد حضور دختری خواهیم بود که رشته تحصیلی او حقوق است و با وجود مشکلات حرکتی توانسته است در حوزه نویسندگی و سایر حوزه های فکری رشد خود را ادامه دهد.
 
رضا ابراهیم پور تهیه کنندگی «نقطه های برجسته» را بر عهده دارد که این هفته جمعه ۱۳ شهریور ساعت ۱۹ و تکرار آن ۱۰:۳۰ و ۱۵:۳۰ روز شنبه از شبکه افق پخش خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *