رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری نخستین جلسه ستاد ملی صبر در مشهد

11:49 - 18 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۱۰۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از برگزاری نخستین جلسه ستاد ملی صبر در مشهد خبر داد و گفت: برای توسعه فعالیت‌های بیشتر این ستاد از نهاد‌هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اصناف نیز که جمعیت بالایی دارند، برای عضویت دعوت به عمل آید.
غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از برگزاری نخستین جلسه ستاد ملی صبر در مشهد خبر داد و گفت: این ستاد به منظور نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه و برای حل بخشی از اختلافات قبل از صدور رأی ایجاد شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تخصصی شدن شورا‌های حل اختلاف باید در اولویت قرار گیرد، خواستار تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی مراکز تجمعی مثل مراکز آموزشی و شغلی با هدف رفع اختلافات احتمالی شد.

وی اظهار کرد: برای توسعه فعالیت‌های بیشتر این ستاد از نهاد‌هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اصناف نیز که جمعیت بالایی دارند، برای عضویت دعوت به عمل آید.

محمود رفسنجانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد ملی صبر از درون شورا‌های حل اختلاف ایجاد شده است، اظهار کرد: این ستاد بر پایه فرهنگ مدارا، برنامه ریزی و طراحی شده است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *