زاکانی: رقیب خود را فساد و ناکارآمدی می‌دانم

16:37 - 15 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۴۴۵
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رقیب خود را فساد، ناکارآمدی، قبیله‌سالاری و غیرشایسته‌سالاری می‌دانم.

- «علیرضا زاکانی» در بدو ورود خود به صدا و سیما برای شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی، ضمن بزرگداشت روز ۱۵ خرداد و یاد امام و شهدا اظهار داشت: بنده سعیم این است که با استدلال، منطق و با عدد و رقم با عزیزان و کسانی که با هم داریم رقابت می‌کنیم و مواردم را مطرح کنم تا هم قابل قضاوت باشد و هم با واقعیت‌های جامعه تطبیق پیدا کند و هم شعاری نباشد.

زاکانی گفت: ناظر به سختی‌ها و شرایط امروز صحبت‌های خودم را ارائه می‌کنم و روش خودم را برای عبور از مشکلات ذکر می‌کنم و اعلام می‌کنم که توانمندی‌های داخل کشور فوق‌العاده بالاست.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: اینکه چرا امروز کشور به چنین و اسف‌ناکی اداره می‌شود همان چیزی است که آمده‌ام با آن رقابت کنم، آمده‌ام با اژد‌های هفت‌سر فساد رقابت کنم. آمدن با ناکارآمدی قبیله سالاری و باندبازی رقابت کنم.

زاکانی خطاب به مردم گفت: مردم عزیز بنده آمده‌ام که حق شما را بگیرم. این حق شما نیست که در چنین وضعیتی زندگی کنید بعد کسانی باشند که از سر سیری شب تا صبح خواب شان آورد در حالیکه گرسنگانی که باید سنگ به شکمشان ببندند تا بتوانند سر به زمین بگذارند وجود دارند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از نامزدهای انتخاباتی را رقیب خود می‌دانید، تصریح کرد: رقیب خود را فساد، ناکارآمدی، قبیله‌سالاری و غیرشایسته‌سالاری می‌دانم. ان‌شاءالله که بتوانم حق ملت را بگیرم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *