آمریکا دشمن درجه یک ایران و جهان اسلام است

10:35 - 12 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۰۰۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان - جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، تاکید کرد: چه توافق صورت بگیرد و چه صورت نگیرد، آمریکا دشمن درجه یک ایران و جهان اسلام است
آمریکا دشمن درجه یک ایران و جهان اسلام و ایران استبه گزارش خبرنگار سیاسی ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در دومین روز رزمایش اقتدار ثارالله در جمع بسیجیان گفت: درود می فرستیم به روح امام بزرگوار که ما را از از استکبار طاغوت و از نظام سلطه نجات داد و به سمت استقلال و آزادی هدایت کرد و آرزوی توفیق می کنیم برای مقام معظم رهبری که در عصر فتنه ها و توطئه ها، هدایت جامعه اسلامی را بر دوش خویش گرفته است.

وی ادامه داد: ما از دل یک تاریخ سخت و سهمگین و بزرگ آمده ایم ما از دل یک انقلاب شکوهمند در بهمن 57 که همه سیاست های آمریکا را در هم شکست آمده ایم، انقلابی که هویت دینی مسلمانان را به آنها بازگرداند و آنها را در مسیر حقیقی استقلال قرار داد و از بردگی مدرن نجات داد.

سردار سلامی تصریح کرد: امروز ایران تبدیل به یک قدرت مستقل شده است و ما میراث دار نسل مقاومت و جاودانه هایی هستیم که امروز در بین ما نیستند، ما امروز از درون فتنه های پیچیده ای آمده ایم که نظام سلطه قصد داشت با آنها نظام ما را به سمت استحاله حرکت دهد و در نهم دی ماه این نقشه ها برآب شد.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمنان بیان کرد: دشمنان با طراحی استراتژی تحریم اقتصادی قصد داشتند نیات خود را بر ملت ما تحمیل کنند، اما ما با پیروی از ولی امر مسلمین و با تکیه بر فرهنگ عاشورایی این راهبرد دشمن را در هم شکستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما از قلب تاریخی آمده ایم که دشمن همیشه صحبت از گزینه های روی میز می کرد، اما امروز با اقتدار و ایستادگی شما دشمن وادار شد گزینه های نظامی، تحریم اقتصادی، عملیات روانی را با دیپلماسی عوض کند، ما برای اولین بار در تاریخ توانستیم رفتار یک امپراطوری را تغییر دهیم.

وی افزود: شما نماد اقتدار، مقاومت و استکبارستیزی هستید، شما از درون اتم هایی آمده اید که احمدی روشن ها، علی محمدی ها، شهریاری ها شکافتند و ما امروز در باشگاه فناوری صلح آمیز هسته ای هستیم.

وی با اشاره به پیروزی های مقاومت در منطقه گفت: مقاومت توانست در جنگ های 22 روزه، 33 روزه، 8 روزه قدرت افسانه ای دشمن را با شکست مواجه کند و امروز آمریکا بداند ما تا آخر ایستاده ایم و اگر امروز از گزینه های روی میز صحبت می کنند به قول امام نمی توانند دیگر هیچ غلطی بکنند.

وی اضافه کرد: مقامات آمریکایی امروز می توانند هر چیزی که دلشان می خواهند بگویند، اما نمی توانند هر چیزی را که دوست دارند عملی کنند چون توانایی آن را ندارند و می دانند که ملت ما هرگز تسلیم نخواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز همه منافع حیاتی دشمن زیر آتش های ما قرار دارد و آنها از قدرت دفاعی و نظامی ما با خبرند هرچند ممکن است در عملیات روانی خود چیز دیگری بگویند.

سلامی گفت: قدرت نظامی آمریکا اعتبار خودش را از دست داده است و فاقد آفرینش پیروزی سیاسی است.

وی اضافه کرد: امروز موازنه قدرت به نفع مسلمانان در حال تغییر است و سیاست های دشمن ها متوقف شده است و دیگر نمی توانند ثروت های مادی و هویت های معنوی ملت های مسلمان را به غارت ببرند و مسلمانان بیدار شده اند و این مسئله واقعیت استراتژیک جهان و منطقه را تشکیل می دهد.

سلامی تصریح کرد: چه توافق صورت بگیرد چه توافق صورت نگیرد آمریکا دشمن درجه یک ایران و جهان اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به جناح بندی های سیاسی داخلی آمریکا گفت: آنهایی که موافق توافق هستند توافق را اعمال یک راهبرد جدید برای فشار به ایران می دانند و آنها که مخالفند به دنبال توسعه این فشارها از مسیرهای دیگری هستند بنابراین این دو جناح به عنوان دو لبه یک قیچی علیه انقلاب و ایران عمل می کنند، اما ما آنها را رصد می کنیم و اگر غلطی بکنند تمام منفعت سیاسی و اقتصادی آنها را به آتش خواهیم کشید.

وی خاطرنشان کرد: اگر توافق بشود یا نشود ما به حمایت خودمان از ملت های مظلوم ادامه می دهیم، به پیشرفت های علمی خودمان برای تبدیل شدن به یک تمدن بزرگ ادامه می دهیم، چه توافق بشود یا نشود ما ظرفیت های انسانی خویش را در اختیار نظام سلطه قرار نخواهیم داد و هرگز برای مقامات نظام سلطه فرش قرمز نمی اندازیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما به آنها اجازه نفوذ در نظام و حکومت، جریانهای روشنفکری و پیکر اجتماعی را نخواهیم داد و با قدرت راه خودمان را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: از مسئولین سیاسی نیز می خواهیم همانطور که مقام معظم رهبری گفته اند با روحیه، با ثبات قدم و با یک رفتار در شأن انقلاب اسلامی و مردم ایران با دشمنان برخورد کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *