واکنش مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به موضوع درآمد‌زایی این سازمان/ پسماند را سیاسی نکنید!

3:23 - 10 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۸۲۶
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت:بهتر است افرادی که در زمینه پسماند و مشکلات پسماند شهری تهران صحبت می‌کنند کارشناسی باشد و نگاهی به عملکرد گذشته داشته باشند.
صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفتگو با میزان در واکنش به سخنان مطرح شده در مورد درآمدزایی این سازمان اظهار کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که با واقعیت فاصله دارد؛ عزیزانی که صحبت درآمد زایی سازمان پسماند را مطرح می‌کنند می‌توانند یک نگاهی به آمار مشابه دوره قبل بیاندازند.

وی افزود: در دوره مدیریت شهری قبلی مجموعه درآمد سازمان پسماند در سال به ۱۰ میلیارد تومان نمی‌رسید، اما در حال حاضر از محل پسماند خشک سالانه ۲۰۰ میلیارد تومان فقط از این نوع پسماند درآمدزایی داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران بیان کرد: همچنین در زمینه پسماند ساختمانی با همکاری بخش خصوصی ۵۰ درصد پسماند ساختمانی را تبدیل به شن و ماسه می‌کنیم و درآمد زایی می‌کنیم.

علیپور بیان کرد: در زمینه پسماند پزشکی نیز فعالیت خوبی انجام شد که سه هزار قرار داد در زمینه پسماند پزشکی را در این دوره اضافه کردیم؛ به طور کلی درآمد شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری افزایش چشمگیری داشته است و نزدیک ۵۰۰ میلیارد تومان در این دوره به درآمد شهرداری تهران از طریق پسماند اضافه شده است. 

وی گفت: همچنین با کمک قوه قضائیه و نیروی انتظامی با مافیا زباله گردی برخورد کردیم و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شد و بهتر است افرادی که در زمینه پسماند و مشکلات پسماند شهری تهران صحبت می‌کنند کارشناسی باشد و نگاهی به عملکرد گذشته داشته باشند و بهتر است به موضوع پسماند نگاه سیاسی نداشته باشیم و با رویکرد کارشناسی و با برنامه در این مورد صحبت کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *