احمدی: تیم ملی شرایط پیچیده‌ای دارد/ همه دروازه‌بان‌های تیم‌ملی خوب هستند

8:45 - 12 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۸۶۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان سابق تیم‌ملی گفت: ما بازیکنان خوب و تاثیرگذاری چه در لیگ برتر چه در سایر لیگ‌های جهان داریم و برای پیروزی در هر ۴ بازی، باید بیشتر روی مسائل روحی روانی کار کنیم.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم‌ملی اظهار داشت: تیم‌ملی شرایط حساس و پیچیده‌‎ای دارد، ما بازیکنان خوب و تاثیرگذاری چه در لیگ برتر چه در سایر لیگ‌های جهان داریم و برای پیروزی در هر ۴ بازی، باید بیشتر روی مسائل روحی روانی کار کنیم.

احمدی که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ را دارد در رابطه با فهرست تیم‌ملی و غیبت جای چند بازیکن عنوان کرد: لیست تیم‌ ملی مخصوص سرمربی است و درست و غلط، نحوه نتیجه گیری و مسئولیت‌های آن با خود اوست. سرمربی تفکرات خودش را دارد و مقابل هر تیم با سبکی متفاوت بازی خواهد کرد. باید به دیدگاه‌های وی احترام گذاشت.

وی افزود: سایر بازیکنان نباید دلسرد شوند و از تلاش دست بردارند. شاید یک بازیکن در باشگاهش فوق‌العاده باشد، اما فعلا برای تیم ملی کارایی نداشته باشد. همه باید در کنار هم باشیم و گذشته‌ها را کنار بگذاریم و به هر نحوی به تیم ملی کمک کنیم.

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی درباره دروازه‌بان‌های تیم‌ملی و حساسیت این پست گفت: همه دروازه‌بان‌های تیم‌ملی خوب هستند. بیرانوند سالهاست شماره ۱ است، عابدزاده در پرتغال درخشیده، نیازمند در سپاهان عالی بوده و اخباری هم در تراکتور مطمئن نشان داده است. دروازه‌بان پست خیلی مهمی است و اگر بازی تدارکاتی داشتیم دروازه‌یان‌ها هم محک خوبی می‌خوردند.

احمدی در رابطه با نبودن دیدار تدارکاتی در برنامه ملی‌پوشان تصریح کرد: این یک نقطه منفی برای برنامه تیم‌ملی است. رقبای ما به خوبی در حال آماده سازی هستند و ما حتی یک بازی معمولی برای هماهنگی بچه‌ها نداریم. کاش تیم ملی حداقل با یک تیم باشگاهی بازی می‌کرد تا نفرات جدید بیشتر هماهنگ شوند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *