امروز در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

9:07 - 05 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۶۱۴
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت:امروز استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان شاهد بارش خواهند بود؛ همچنین امروزبه تدریج از میزان بارش‌ها در غرب و شمال غرب کشور کاسته می‌شود. اما در سواحل خزر، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، شمال شرق کشور و همچنین استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد و خراسان جنوبی بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود : اما روز پنجشنبه در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز و همچنین در شمال شرق کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد که گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود. امروز در جنوب غرب کشور و طی امروز و فردا در مناطقی از استان تهران احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد. دریای خزر از بعدازظهر امروز، تا پایان هفته مواج خواهد بود و آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان روز‌های  پنجشنبه و جمعه مواج و متلاطم خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم امروز رگبار و رعد و برق را شاهد خواهد ود  که در بعضی از ساعت‌ها افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید  را خواهد داشت. حداکثر دمای تهران بیست و شش درجه بالای صفر و حداقل دما بیست و یک درجه بالای صفر پیش بینی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *