بازداشت ۳ زورگیر مسافرکش نما در تهران

14:59 - 02 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۸۴۷
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳ زورگیر مسافر کش نما خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از خودروی پراید زورگیری می‌کردند.
- قاسم دستخال در توضیح این خبر اظهار داشت: مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و بیان کرد، از بزرگراه امام علی (ع) به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۳ سرنشین داشت؛ شدم، اما در بین راه، سرنشینان خودرو با تهدید چاقو، موبایل و اموالم را گرفتند و بعد هم مرا در حوالی میدان "سبلان" از خودرو بیرون انداخته و به سرعت گریختند.

وی عنوان داشت: با شکایت مرد جوان، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودروی متهمان، موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم یکی از سارقان حرفه‌ای بوده و به دفعات مختلف روانه زندان شده است ولیکن پس از رهایی از زندان دوباره به چرخه ارتکاب جرم بازگشته است.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مخفیگاه اخیر متهم، اضافه کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش حوالی محله "نظام آباد" بازداشت شد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به زورگیری به همین شیوه با همدستی ۲ تن از دوستانش معترف و مشخص شد که یکی از همدستان متهم یکی از سارقان خودرو بوده و اکنون به جرم سرقت لوازم خودرو در زندان بسر می‌برد.

این مقام پلیسی در ادامه به احضار متهم از زندان اشاره کرد و گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی سومین متهم پرونده نیز در پاتوقش بازداشت و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه سوم این پلیس انتقال یافت.

دستخال در پایان خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از مرجع قضائی هر ۳ متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار گرفتند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *