قالیباف: در مقابل هر تجاوزی محکم ایستاده‌ایم

13:05 - 02 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۷۹۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس با اشاره به اینکه ما خودمان را در خدمت امت اسلامی می‌دانیم و در مقابل هر تجاوزی محکم ایستاد‌‌ایم گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا دیدند که اگر کوچکترین قصد تعرضی نسبت به کشور ما داشته باشند محکم آن را پاسخ می‌دهیم.

محمدباقر قالیباف ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه صنایع وزارت دفاع اظهار کرد: پایه و اساس موفقیت ما در کشور در همه عرصه های دفاعی ، کشاورزی، مدیریتی و سایر بخش ها، به دو موضوع بستگی دارد، نخست اینکه معتقد به سنت های الهی باشسیم و بدانیم در نظام الهی هیچ وقت سنت های الهی نه تحمیل و نه تغییر می کنند. 

رئیس مجلس ادامه داد: تا پایان جنگ حسرت ابتدایی‌ترین تسلیحاتی که در اینحا بود را  می‌کشیدیم. شما مطمئن باشید اگر در مسیر حق و با اخلاص بروید، خداوند پیروزی را تائید کرده است. 

وی با اشاره به اینکه حرکت ما باید مبتنی بر خواست مردم باشد، گفت: اگر امروز شاهد تحول عظیمی در هوا فضا و پهپاد و بخش‌های مختلف صنعتی کشور هستیم به واسطه این است که به خودمان اعتماد کرده و بدون بهانه جویی فرصت را در اخیار جوانان گذاشتیم. 

قالیباف با اشاره به اینکه اساس قدرت نظام اسلامی به قلب یکایک مردمش است، گفت: این عمق استراتژیک ماست که می تواند ما را در هر حوزه ای متحول کند. 

رئیس مجلس با بیان اینکه سیاست ما در نظام مقدس این است که در رویکرد مسائل نظامی به دنبال بازدارندگی و دفاع از سرزمین خودمان باشیم، گفت: ما خواهان صلح پایدار و آرامش هستیم. به دنبال این هستیم در بهترین سطح  روابط دوستی با همه همسایگان و امت اسلامی باشیم. 

وی با اشاره به اینکه ما خودمان را در خدمت امت اسلامی می دانیم، بیان کرد: البته در مقابل هر تجاوزی محکم ایستاده ایم. رژیم صهیونیستی و آمریکا دیده اند که اگر کوچکترین قصدی نسبت به تعرض نسبت به کشور ما داشته باشند محکم آن را پاسخ می‌دهیم. 

قالیباف با بیان اینکه پیروزی اخیر امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت در غزه را تبریک می‌گویم، گفت: این مردم چه چیز داشتند؟ امروز وقت وحدت است و امت اسلامی یکپارچه است ولو اینکه برخی سران مرتجع به دنبال عادی سازی با این رژیم آدم‌کُش باشند؛ دشمن با شکست مواجه می‌شود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *