احیای کارخانه قند قهستان توسط سرمایه‌گذاران جدید

10:07 - 26 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۴۸۸۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از مهرماه سال‌جاری و همزمان با زمان برداشت محصول چغندرقند تولید در کارخانه قند آغاز می شود.
- بنا به اعلام شاتا، عباس جرجانی در بازدید میدانی از بخش‌های مختلف کارخانه قند قهستان گفت: با توجه به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی سرمایه‌گذاران این مجموعه، امیدواریم کارخانه قند قهستان امسال احیاء و به چرخه تولید برگردد.

جرجانی اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه را مثبت ارزیابی و افزود: با توجه به عزم سرمایه‌گذاران جدید این کارخانه و فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام، امید است تا مهرماه سال‌جاری و همزمان با زمان برداشت محصول چغندرقند شاهد آغاز تولید در این کارخانه باشیم.

وی با اشاره به بازدید میدانی صبح امروز تصریح کرد: سرمایه‌گذاران جدید این کارخانه برای راه اندازی هر چه سریعتر این کارخانه در حال انجام تعمیرات و تست ماشین آلات خط تولید و تجهیز بخش‌های مختلف کارخانه هستند.

جرجانی با اشاره به ظرفیت موجود در واحد‌های صنعتی غیرفعال استان تاکید کرد: احیاء و راه‌اندازی مجدد واحد‌های صنعتی غیرفعالِ دارای توجیه اقتصادی، با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم و همچنین ماشین آلات در راستای تولید و اشتغال در دستور کار مجموعه سازمان است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *