خبر خوش وزیر اقتصاد در مورد سهام عدالت/ اقتصاد به مردم واگذار شود

13:24 - 10 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۴۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان - وزیر اقتصاد گفت: بسته سیاستی سهام عدالت تهیه و تنظیم شده است، ضمن اینکه بخشی از بسته تدوین شده باید به مجلس ارایه شود.
خبر خوش وزیر اقتصاد در مورد سهام عدالت/ اقتصاد به مردم واگذار شودبه گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، علی طیب نیا ظهر امروز (سه شنبه) در حاشیه بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تدوین لایحه سهام عدالت با بررسی زوایای مختلف آن از جمله مشمولان این بسته، نحوه آزادسازی سهام عدالت و مدیریت تهیه و تنظیم شده است.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد باید به مردم واگذار شود، ادامه داد: هدف ما این است که اقتصاد مردمی شود و بخش خصوصی در مدیریت شرکت های بزرگ اقتصادی مشارکت و حضور پررنگ داشته باشند.

طیب نیا افزود: بخشی از بسته تدوین شده باید به مجلس برود که مقدمات و تصویب های اولیه آن در کمیسیون اقتصادی دولت صورت گرفته است.

وزیر اقتصاد همچنین در مورد لایحه اصلاح نظام بانکی، اضافه کرد: حذف ربا از عملیات بانکی انتظارات حداقلی را برآورده می کند.

وی ادامه داد: در لایحه اصلاح نظام بانکی بانکداری اسلامی به عنوان نظام در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر در این لایحه مشکلات و چالش های سیستم بانکداری نیز مورد بررسی و برای رفع آن راه حل در نظر گرفته شده است.





رضا
|
-
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
0
سلام می شه بگین سهام عدالت به نام معلولین به بکام کی شد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *