با گریم یکسان 4 نقش بازی کردم

19:50 - 10 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۴۱۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - بازیگر سریال های «تنهایی لیلا» و «تعبیر وارونه یک رویا» گفت: برایم جالب بود که با گریمی یکسان در 4 نقش متفاوت بازی کردم.
به گزارش ، علی صالحی که همزمان در دو سریال در حال پخش «تنهایی لیلا» و «تعبیر وارونه یک رویا» بازی دارد، درباره تجربه ایفای دو نقش متفاوت از هم گفت: تصویربرداری «تعبیر وارونه یک رویا» از سال گذشته کلید خورده بودو سریال «تنهایی لیلا» قرار بود که برای ماه رمضان آماده پخش شود.
طبیعتا فکر نمی کردم که پخش این دو سریال همزمان باشد اما پخش آن ها دقیقا در یک روز شروع شد. ابتدا ترس داشتم که نکند مخاطبان دو نقش آن هم با این میزان تفاوت را پس بزنند. 

وی افزود: من با راکورد گریم تعبیر وارونه یک رویا در سریال «تنهایی لیلا حاضر شدم و نقش هوشمندی به من سپرده شد. اگرچه به این نقش اعتراضاتی شده است اما همین یعنی که دیده شده است. ضمن این که حضورش در سریال ابتدا کمتر و در حد 7 یا 8 حجلسه بود اما بعدها رفته رفته پررنگ تر شد. 

این بازیگردرباره ویژگی نقش های خود در این دو سریال بیان کرد: در تعبیر وارونه یک رویا حامد مامور اطلاعاتی و سرباز گمنام امام زمان (عج) است. گروهی که فارغ از هر نوع نگاهی جان خود را کف دستشان گرفته اند و تلاش ها و زحماتشان دیده نمی شود. در کارشان صداقت دارند و در این سریال هم سعی شده بخشی از کارها و رشادت های شان نمایش داده شود. این نقش کاملا مثبت و شیرین است.

وی ادامه داد: در سریال «تنهایی لیلا» اما هوشمندی کاراکتری شیاد و خلافکار است و کار غیرقانونی می کند و در پایان هم دستگیر می شود .

صالحی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: آنچه برایم در تجربه های بازی یک سال اخیر جالب بود این است که به دلیل طولانی شدن مرحله تصویربرداری «تبعیر وارونه یک رویا» باید راکوردم برای نقش حامد را حفظ می کردم و وقتی پیشنهاد نقشی جدید به من می شد با همان راکورد در آن حاضر می شدم. از جمله سریال «میکاییل»، «سال های ابری»،«تنهایی لیلا». خوشبختانه با وجود این که در آن به ترتیب نقش های یک خلافکار، رئیس دفتر، وکیل و در تعبیر وارونه یک رویا هم مامور اطلاعات را با یک گریم واحد بازی کردم، اما بازخوردهای خوبی نسبت به آن ها دریافت کردم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *