حراست از آسمان پایتخت؛ وظیفه سایت‌ها و یگان‌های نیروی پدافند هوایی

16:19 - 19 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۳۲۲۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: هم‌اکنون سایت‌ها و یگان‌هایی که وظیفه حراست از آسمان پایتخت کشور را به عهده دارند مهم و افتخار آفرینند و این به دلیل اقدامات افتخارآفرین منطقه پدافند هوایی تهران و مراقبت ۲۴ ساعته چشمان همیشه‌بیدار کارکنان پدافند هوایی است.
- بنا به اعلام آجا، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد»  در بازدید خود از منطقه پدافند هوایی شمال (تهران)، ستاد فرماندهی سایت‌های راداری و مفوشکی هفت تیر و شهید مطهری این منطقه پدافندی را افتتاح کرد،
 
امیر صباحی‌فرد در جمع فرماندهان این منطقه پدافندی،گفت: در زمان جنگ تحمیلی، سایت رادار سوباشی از مهم‌ترین یگان‌های پدافندی کشور بود و به نحو شایسته و با اقتدار وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: هم‌اکنون نیز سایت‌ها و یگان‌هایی که وظیفه حراست از آسمان پایتخت کشور را به عهده دارند، همان‌قدر مهم و افتخار آفرینند و این به دلیل اقدامات افتخارآفرین منطقه پدافند هوایی تهران و مراقبت ۲۴ ساعته چشمان همیشه‌بیدار کارکنان پدافند هوایی است.
 
در پایان این بازدید، ستاد فرماندهی سایت‌های هفت تیر و شهید مطهری افتتاح و این دو سایت وارد چرخۀ عملیاتی شبکۀ یکپارچۀ پدافند هوایی شد.
 

برچسب ها: ارتش ایران اقتدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *