نهادینه کردن فرهنگ قرآنی؛ تضمین‌کننده عزت و سربلندی انقلاب اسلامی

16:13 - 18 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۲۹۲۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم ستاد نیروی هوایی ارتش، گفت: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی تضمین کننده عزت و سربلندی راه شهدا و انقلاب است.
-  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، در محفل انس با قرآن کریم ستاد این نیرو که به مناسبت سالروز شهادت خلبان شهید عبدالکریمی، گفت: شهید عبدالکریمی یکی از خادمین و عاملین به قرآن کریم بود و مهم‌ترین شاخصه این شهید بزرگوار به عنوان حافظ و قاری قرآن، عمل به دستورالعمل‌های این کتاب شریف در زندگی روزمره خود بود.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در زندگی شخصی و اجتماعی، تضمین کننده عزت و سربلندی انقلاب اسلامی است و با توجه به تهدیدات دشمن در مباحث جنگ نرم، تمسک به قرآن و پیروی از دستورالعمل‌های آن راهگشاست و در طرح‌های مصباح نیز مباحث قرآنی جزو مباحث اصلی و ریشه‌ای است و توجه ویژه‌ای به آن شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش همواره در مباحث قرآنی درخشان و حائز رتبه‌های برتر در مسابقات مختلف قرآنی بوده است و هم چنین اقدامات ارزشمندی در حوزه قرآنی در بخش‌های کارکنان و خانواده‌های کارکنان انجام شده است و امیدواریم که با ترویج مباحث قرآنی بتوانیم ادامه دهنده راه پرافتخار شهدا باشیم.

برچسب ها: ارتش قرآن هادیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *