سهم ٦٧ درصدی شرکت ملی حفاری در حفاری چاههای خشکی کشور

10:31 - 10 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۲۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به این که این شرکت دارای ٧٤ دکل حفاری خشکی و دریایی است، گفت: سهم این شرکت در انجام عملیات حفاری خشکی در بازارهای داخلی ٦٧ درصد است.
به گزارش ، ناصر قلی پور اظهار کرد: دیپلماسی اصلی دولت تدبیر و امید اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... است.

وی افزود: نفت، موتور اقتصاد و توسعه کشور است و کلید آن دسترسی به مخازن نفت وگاز با حفر چاه است که از سوی صنعت حفاری کشور در اقصانقاط کشور انجام می پذیرد.

قلی پور ناوگان عملیات شرکت را ٧٤ دکل حفاری خشکی و دریایی برشمرد و اظهار کرد: هم اکنون این دستگاهها در بیش از ده استان کشور برنامه های حفاری چاهها را در دست اجرا دارند.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران افزود: امسال تاکنون ١٤٦ هزار و ٤٦٨ متر حفاری صورت پذیرفته که نسبت به مدت مشابه ٨ حلقه چاه بیشتر است.

قلی پور در ارائه گزارشی از واحدهای خدمات فنی مهندسی، پروژه ها، خدمات ویژه و عملیات حفاری تصریح کرد: سهم شرکت ملی حفاری را از انجام عملیات حفاری خشکی در بازارهای داخلی ٦٧ درصد عنوان کرد.

وی یادآور شد: در بخش مدیریت پسماند و جلوگیری از آلودگیهای زیست محیطی در سال ٩٢ فقط ٩ مجموعه مدیریت پسماند داشته ایم که با برنامه ریزیهای صورت گرفته هم اکنون به ٢٢ دستگاه رسیده است و برنامه افزایش تجهیزات به ٤٥ دستگاه در دست اقدام است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی همچنین بر تلاش مضاعف، کار برنامه ریزی شده، مشتری مداری و پاسخگویی به نیاز متقاضیان و بهینه سازی هزینه ها در بازار رقابت تاکید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *