کتاب «چالش‌های قانون‌گذاری در ایران» منتشر شد/ عملکرد ۱۰ دوره مجلس زیر ذره‌بین

15:34 - 10 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۱۰۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از تدوین کتاب ۳ جلدی «چالش‌های قانون‌گذاری در ایران» به منظور بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی طی ده دوره، خبر داد.
- بنا به اعلام خانه ملت، «موسی قربانی» از تدوین کتاب ۳ جلدی «چالش‌های قانون گذاری در ایران» در خصوص عملکرد مجلس شورای اسلامی طی ده دوره به دور از سیاسی کاری و بر اساس واقعیات و با استناد به مذاکرات مجلس خبر داد.

معاون سابق دیوان عدالت اداری در رابطه با تدوین کتابی در خصوص عملکرد مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشحالم که زحمات چند ساله ام، در خصوص تدوین کتاب چالش‌های قانون گذاری در ایران در ۳ جلد با عناوین، چالش‌های تشکیل و اداره مجلس، چالش‌های تدوین و تصویب قوانین و چالش‌های نظارت مجلس که با مساعدت و هزینه کتابخانه مجلس، چاپ و منتشر شد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: این مجموعه، کار منحصر به فردی است که عملکرد ۴۰ ساله و نمایندگان را به نقد و چالش کشیده و به دور از سیاسی کاری و بر اساس واقعیات و با استناد به مذاکرات مجلس و سخنان نمایندگان، شیوه قانون گذاری طی ده دوره مجلس که نگارنده در ۴ دوره آن حضور داشته را بررسی کرده است.

قربانی خاطرنشان کرد: این کتاب برای اساتید و دانشجویان حقوق، نامزد‌های انتخابات و نمایندگان مجلس و منتقدین نمایندگان مفید است.

گفتنی است؛ علاقه مندان می‌توانند کتاب ۳ جلدی «چالش‌های قانون‌گذاری در ایران» را از انتشارات کتابخانه مجلس در تهران و نمایندگی این انتشارات در برخی مراکز استان‌ها به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره‌های ۰۲۱-۳۳۵۴۸۱۴۶ - ۰۹۱۲۲۴۶۹۸۰۷ خریداری نمایند. 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *