اجاره ۹۹ ساله ۵ هزار هکتار زمین به شهروند اماراتی در "پاکستان"

9:04 - 09 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۹۰۰
خبرگزاری میزان - دفتر سازمان شفافیت بین‌الملل در "پاکستان" اعلام کرد که دولت ایالتی سند با نادیده گرفتن حق مردم این منطقه پنج هزار هکتار زمین را با کمترین قیمت به یکی از شهروندان اماراتی برای ۹۹ سال اجاره داده است.
اجاره ۹۹ ساله ۵ هزار هکتار زمین به شهروند اماراتی در به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از "داون نیوز"، سازمان شفافیت بین‌الملل در پاکستان (TI) مدعی است که دولت ایالتی سند در عوض پول اندک پنج هزار هکتار زمین را به یکی از شهروندان امارات متحده عربی به مدت 99 سال اجاره داده است.
 
دولت ایالتی سند پنج هزار هکتار زمین را در عوض تنها 15 میلیون روپیه (حدود 150 هزار دلار) به یکی از شهروندان اماراتی اجاره داده است.
 
"جواد اس خواجه" رئیس دیوان عالی پاکستان پس از ثبت شکایت سازمان شفافیت بین‌الملل، خواستار توضیح دولت ایالتی سند در این خصوص شده است.
 
رئیس دیوان عالی پاکستان دستور داده که دولت ایالتی سند هرچه زودتر در مورد شکایت سازمان شفافیت بین‌الملل توضیحات خود را به این دادگاه عالی ارائه دهد.
 
سازمان شفافیت بین‌الملل یک سازمان غیر دولتی است که در سال 1993 تأسیس شد و دفتر اصلی آن در «برلین»، آلمان قرار دارد.
 
هدف این سازمان که در حدود 100 کشور نمایندگی دارد تلاش برای مبارزه با فساد و افزایش آگاهی در مورد آن است.
 
این سازمان به طور سالیانه اقدام به انتشار شاخص‌های فساد در کشورها می‌کند.
 


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *