مزیت‌های استفاده از خدمات الکترونیک دستگاه قضایی

11:07 - 05 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۱۸۷۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خدمات الکترونیک دستگاه قضایی را علاوه بر مزیت تسریع در رسیدگی‌ها و کاهش اطاله دادرسی، موجب افزایش ضریب امنیت رسیدگی‌ها عنوان کرد.
- علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس معاونت فناوری اطلاعات و آمار قوه قضاییه این استان گفت: اکنون قوه قضاییه با سرعت بسیار بالا و قابل قبول به سمت هوشمند شدن در حرکت است و اخیراً نیز فنآوری‌های بسیار ارزشمند و تاثیر گذار و خدمت رسان به سیستم الکترونیک قوه قضاییه افزوده شده و این امر همچنان در جریان است که جای امیدواری فراوان دارد.
 
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: خدمات ارزنده یقیناً در ارائه خدمت رسانی به مردم و حصول رضایتمندی آن ها موثر خواهد بود.

وی ارائه خدمات الکترونیک قضایی در فضای کرونایی را مهم دانست و از مردم خواست با اطلاع از خدمات الکترونیک دستگاه قضایی مراجعات خود به دادگستری ها را به حداقل برسانند و تلاش کنند از ظرفیت های بوجود آمده نهایت بهره برداری را بنمایند.

گروسی در پایان صحبت های خود خدمات الکترونیک دستگاه قضایی را علاوه بر مزیت تسریع در رسیدگی ها و کاهش اطاله دادرسی، موجب افزایش ضریب امنیت رسیدگی ها عنوان کرد و تاکید کرد که این فن آوری های نوین باید به طریق مبسوط و جامع به اطلاع مردم رسانده شود و از طریق رسانه های جمعی نحوه استفاده از آنها به مردم آموزش داده شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *