بازگشت به تولید کارخانه واگن سازی زرند با حمایت دستگاه قضا و جلوگیری از بیکار شدن ۲۷۰ کارگر

9:35 - 30 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۷۹۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از جلوگیری از تعطیل ماندن کارخانه واگن سازی این شهرستان با حمایت دستگاه قضا خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از جلوگیری از تعطیل ماندن کارخانه واگن سازی این شهرستان با حمایت دستگاه قضا خبر داد و بیان کرد: با اقدام به موقع دادستانی زرند، طی برگزاری جلسات متعدد پس از ۱۵روز تعطیلی شرکت واگن سازی و بیکار شدن حدود ۲۷۰ نفر کارگر، مشکلات این واحد رفع و ضمن افزایش حقوق کارگران این مجموعه از تداوم تعطیلی آن جلوگیری شد.

وی با اشاره به مشکلات شرکت واگن سازی در این شهرستان، بیان کرد: در راستای احقاق حقوق عامه و حمایت از تولید و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات رئیس قوه قضاییه اجازه نخواهیم داد چرخ تولید در شهرستان متوقف شود.
 

دادستان عمومی و انقلاب زرند با بیان اینکه با رونق تولید، تمامی شاخص های اقتصادی از جمله تورم، نرخ بیکاری، رشد اقتصادی و... تحت تأثیر قرار می گیرد، عنوان کرد: در شهرستان زرند به عنوان یکی از قطب های صنعتی استان کرمان، لازم است پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در خصوص تولید هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 

برچسب ها: حقوق کارگران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *