یزدانی: به حضور در یک تورنمنت نسبتا ساده احتیاج داشتم/ حسین‌خانی: شرمنده مربیان و خانواده‌ام شدم

18:23 - 29 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۷۸۴۸
ملی‌پوش کشتی آزاد ایران گفت: مدتی بود که در مسابقات رسمی کشتی نگرفته بودم و احتیاج داشتم تا در یک تورنمنت نسبتا آسان به میدان بروم.

- حسن یزدانی پس از کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر که توانستم دل مردم ایران را شاد کنم. مدتی بود که در مسابقات رسمی کشتی نگرفته بودم و احتیاج داشتم تا در یک تورنمنت نسبتا آسان به میدان بروم.

وی در مورد کیفیت رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: به هر حال از این رقابت‌ها باید در حد آسیا انتظار داشت. حریفم در فینال کشتی‌گیر بدی نبود و خداراشکر موفق شدم او را شکست دهم.

ملی‌پوش کشتی آزاد در پایان گفت: امیدوارم تا المپیک توکیو به بالاترین آمادگی برسم و بتوانم در این رقابت‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم.

همچنین مصطفی حسین خانی که به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد گفت: شرمنده مربیان و‌ خانواده‌ام شدم و‌ آماده بودم تا طلایی شوم‌؛ اما حریفم خیلی بسته کار کرد و‌ درست جایی که باید با چند اختلاف امتیاز شکستش می‌دادم غافلگیر شدم

وی افزود: صبح امروز حریفان بسیار خوبی را شکست دادم و حریف ازبکم‌ قهرمان جهان بود؛ اما به هر شکل تلاش من مفید نبود و به نایب قهرمانی رسیدم.  البته ناامید نیستم و‌ برای آینده آماده می‌شوم تا نتایج خوبی بگیرم.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *